x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
על סף בגידה. מבקש ייעוץ המלצה כדאי או לא?
12/03/2013 - כרמלנא
על סף בגידה. מבקש ייעוץ המלצה כדאי או לא?

שלום לכולם. אני ממש חדש בעסק.

 

בקצרה, אני בן 40 נשוי לאשה נפלאה שמאד אוהבת אותי ואני אותה. יש לנו תינוק בן שנה. אנו נשואים 3 שנים. לפני שהתחתנו ההינו יחד שנתיים. בהתחלה כשהכרנו מאד נמשכתי אליה. היא הייתה ונשארה יפה וסקסית. תמיד נראתה מתופחת. כזוג נשוי אנו חברים טובים מאד ומדברים על הכל. בשנתיים האחרונות, מאז שהתחילה עבודה חדשה, היא אבדה כל עניין במין.. הפסיקה לפתח את עצמה. הפסיקה אפילו לדאוג להיגיינה בסיסית כמו להתקלח כל יום.. עלתה כ 35 ק"ג במשקל, עד כמה שקשה לי לומר את זה על האשה שהיא בחירת חיי, אבל אני לא רק שלא נמשך אליה פיזית יותר, אני כבר נגעל ממנה ולא מסוגל לחשוב עליה כפרטנרית למיטה... לה זה לא מזיז. כמה שניסיתי לעודד ולרמוז לה לקחת את עצמה והזוגיות שלנו ביידים, זה לא עוזר.. היא חוזרת מהעבודה ומתישבת מול הטלביזיה כשסביבה שקיות שלחטיפים ושני החתולים שלנו... מאז ינכנסו להריון (פעולה שייתה לא יותר מכאנית מאולצת וחסרת כל תשוקה) לא קיימנו יחסי מין.. אני לא מעט מנסה לרמוז לה שיש לי כוונה לנסות שוב, והיא בשלה, אפילו לא טורחת להתקלח או לשים משהו סקסי חוץ מהפיג'מה המוכתמת שהיא לובשת כל ערב...

 

בחודש האחרון נשברתי. אני אדם מאד יצרי ובתקופת הרווקות כל מערכות היחסים שלי היו מבוססות על משיכה מינית וסקס מעולה. אז נרשמתי לאתרי הכרויות דיסקרטיות... בתוך שבוע מצאתי משהי במצב דומה לשלי.. לאחר שיחות טלפון סוף סוף נפגשנו.. היא בדיוק הטעם שלי ואני שלה.. נראית ממש כמו אשתי לפני 5 שנים... נפגשנו אצלי ברכב לא רחוק מהדירה שלה.. דברנו הרבה ודיי התקרבנו.. בסוף הפגישה התנשקנו בלהט ובדיוק שהיא התחילה להכניס את היד למכנס שלי, עצרתי אותה בתירוץ שאני חייב ללכת ושאני מעדיף לשמור משהו לפגישה הבאה שלנו..

 

למחרת דברנו שוב בטלפון והיא אמרה לי שהיא מאד רוצה לראות להיות איתי.. סיכמנו שהשבוע אני אזמין לנו חדר דיסקרטי.. מחר (היום ראשון) אני אמור לטפל בהזמנה..

 

הבעיה שלי שאני מצד אחש להוט עד מוות לשכב איתה, כי אלוהים יודע כמה שזה חסר לי (הפכתי למאונן כפייתי מאז המפגש איתה!! :-). מצד שני המצפון ורגשות האשם הורגים אותי. איך אני מסוגל לעשות זאת לאשתי שלא מעלה בדעתה שאני אבגוד בה...?

 

תסלחו לי על התיאורים הגראפיים, אבל אני מנסה לעשות סימולציה. אני מדמיין אותנו עושים סקס.. מאונן ומפנטז עלייה, ואז לאחר שאני גומר אני בודק איך ההרגשה שלי.. ואכן ההרגשה היא נוראית של רגשי אשם וצער על המעשה (שנעשה רק בדמיון בינתיים).. ואז עוברת לה שעה ואני שוב משתוקק אליה...

 

אני ממש משתגע.. כ]י שניתן לראות אני ער ולא מצליח לישון ב 3 לפנות בוקר.. זה מתחיל להשפיע עליי בתפקוד היום יומי בעבודה.. גם אשתי לא מבינה למה פתאום הפכתי להיות מאד נחמד ומתחשב כלפיה..

 

אני צריך לדעת, ודחוף.. האם לממש את הפנטזיה וללכת על זה? או לעצור כאן כי כנראה שאני לא בנוי לזה? אגב מצד אותה אסורה

 היא מחפשת קשר דסקרטי לתווך הארוך... וכמוני חשוב לה לשמור על מסגרת המשפחה.. היא מצפה שניפגש לפחות אחת לשבוע... היא הבהירה לי שכל הוצאות הכספיות של חדרים דיסקרטיים ונסיעות יהיו רק עליי כי היא ובעלה נמצאים גם במשבר כלכלי...

 

אנא, מכל אותם בעלי נסיון כאן. תנו לי עצה. כן או לא?

 

תודה מראש למשיבים.

 

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
1
אתה צריך להתבייש,אל תהיה כמו בת יענה (טומנת את ראשה בחול וחושבת שלא רואים אותה)את הכביסה המלוכלכת תשאיר בתוך הבית .למה אתה מחכה שייעצו לך קדימה תתחיל לבגוד בה,זה לא הפתרון,חפס איך לפתור את הבעיה בתוך המשפחה.
לאן הגענו? - 13/03/2013
2
עצה בחינם- אני מבין אותך אדון יקר אבל הדרך בה הסברת את עצמך קצת מוגזמת עד כדי כך שחשבתי לרגע שאני עומד לצפות בסרט פורנו היסטרי. לדעתי מה שלא יהייה בינך לבין אשתך עליך להיות סבלני ולנסות ולתקן את מה שנשבר בינכם ,קח אותה לשיחה מעמיקה ותבהיר לה את המצב שלכם ואיפה אתם עומדים , ותהייה איתה ישר ותגיד לה שאתה לא יכול לחיות איתה כך, ואל תשכח לקחת בחשבון שיש לכם ילד שצריך את שניכם. ואם בכל זאת לא תגיעו להסכם אז לפחות תתגרשו כמו בני אדם ואז תמצא לך רווקה שתתחתן איתה , כי מה שאתה והחברה הדסקרטית שלך עושים זה בושה. אתה נגרר למצב לא נעים שיוציא אותך האשם הראשון בכישלון היחסים בינך לבין אשתך. מקווה שתקח את דבריי ברצינות.
גבר - 13/03/2013
3
הסיפור שלך דומה להרבה סיפורים , קודם כל אתה צריך לפנות לאשתך ותספר לה על מה שהיה לכם. ולמה הכל נעלם מה השתנה ? אולי גם לה זה חסר אולי היא מתבישת בזה שהיא בשמינה תנסה לדבר איתה השתנה משהו השתנה לא , בעיה שלה כך לא יהיו לך רגשול אשם.
תקשיב טוב - 18/03/2013
4
מתגלטש אדא רבנא חטק פי אמתחאן אוסבר פש אישי בדל פי אסר פי יום רח ינקשף ורח תאקול אסאביעק נדם אנתה בעדק על בר פקררררר מניחחח
זאב הלילה - 18/03/2013
5
תעצור את הפנטזיה שלך!! שב עם אשתך תשקף לה את הדברים חד וחלק אל תהיה אדם מוסתר! לא טוב לך תדבר רוצה משהו תבקש קשה לך תקל על עצמך! הכל תלוי בראש במידה ודברת ואמרת וזה לא הסתדר לך אז לכל דבר יש פתרון לטובה או לרעה אבל אתה לא יכול רק לרמוז ולבקש ממנה להבין היא לא יכולה לחזות דברים , דבר תגיד בכל כנות ואני בטוחה שזה יתסדר לכם בהצלחה :)
אישה - 23/03/2013
6
استحى ولاو مرتك هاى
ادم - 07/04/2013
7
اللة يحرق امثالك
وما يخللي زلمة عاطل - 07/04/2013
8
לא טוב לך תלך תשלם 200 שקל ולא תיהנה כי אין כמו בבית יא טיפש דבר שני לך תלמד לכתוב עברית
דואג - 07/04/2013
9
الله يعلقك انشالله علقه ما تطلع منها بالمره انشالله بدك تنفضح.
لالا - 08/04/2013
10
אתה חייב לדבר עם אשתך ולהסביר לה את המצב ולפי דעתי היא תבין אותך ... אבל אל תשכב עם מישהי חוץ מאשתך :\
לא משנה - 01/06/2013
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות