x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
ייעוץ מיני: איך מתמודדים עם שפיכה מהירה?
06/03/2013 - כרמלנא

 

 

שלום,   

אני בת 26 ומקיימת יחסי מין מוגנים מגיל 17, עם גברים שונים. יש לי בעיה שאני לא גומרת , אני מגיעה למצב שבו אני נאנחת מהר מאוד ממגע אצבעות או מחדירת איבר המין, אך לא מגיעה לגמירה מלאה. מה את ממליצה לי או לגבר שאיתו אני מקיימת יחסי מין לעשות?

 

 

שלום לך,

אורגזמה נשית היא מאוד מעניינת ויש עליה דעות די מוטעות. בשנות השבעים חקרה ד"ר הייט את מיניות האשה עם משאל מאוד רחב בקרב מספר רב של נשים. הממצאים העלו ש- 85 אחוז מקרב הנשים מגיעות לאורגזמה דרך מגע בסביבת הדגדגן וכ- 15 אחוז מגיעות לאורגזמה באמצעות חדירה, ואיך זה קשור אליך? את מספרת שאת כמעט שם אבל לא מצליחה. מה את חושבת באותם רגעים? אלו תחושות עוברות בך? והאם את יכולה להגיע לאורגזמה באוננות שלך עם עצמך? אלו שאלות שכדאי שתתמודדי איתן ואז אולי תוכלי להבין מה עוצר אותך מללכת עד הסוף.

 

כל טוב, נילי

 

שלום,

אני נמצא בקשר עם חברתי כבר כ- 5 שנים והיחסים שלנו טובים מהרגיל, אך כשאנחנו שוכבים אני גומר מהר מאוד. אחרי שלוש עד חמש דקות. מה את מציעה לי לעשות?

 

שלום לך,

אתה מתלונן על מה שנקרא בשפה המקצועית שפיכה מהירה. ולשפיכה מהירה יש דרגות שונות, ישנם גברים ששופכים זרע ממש לפני החדירה וישנם אחרים שכמה שניות אחרי או מחזיקים מספר דקות. ניתן להבין שהזמן לא מספיק לך ואולי גם לא לזוגתך ויש מספר דרכים לטפל בכך -  טיפול התנהגותי וטיפול תרופתי. ממליצה לך לפנות לייעוץ.

 

כל טוב, נילי

 

 

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות