x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
הפיצוץ בראשל"צ: "זה היה כמו טיל שנפל, אי אפשר להמשיך ככה"
28/02/2013 - כרמלנא

פיצוץ בראשל"צ. שני בני אדם נהרגו בהתפוצצות רכב ברחוב יקינתון בראשל"צ, סמוך למרכז שכונת נווה כרמים ולבית המשפט בעיר. למקום הוזעקו כוחות גדולים של מד"א ומשטרה. בשלב זה בודקים האם מדובר בסכסוך הדמים בין שני כנופיות הפשע - מזרח ומערב בראשל"צ.

"הפיצוץ היה כמו טיל שנפל", אמרה שרי לנדאו שגרה בסמוך, "זה מפחיד ולא המקרה ראשון שקורה כאן בשכונה. הייתי במטבח כשהרכב התפוצץ. חשבתי בהתחלה שזה טיל התקשרתי למשטרה ואחר כך למכבי האש".

"אני מקווה שכמו שעשו סדר בהארלם יעשו סדר בראשון לציון, כי אי אפשר שהמצב כזה של חיסולים ופיצוצים יימשך, אמרה אחת הדיירות בבניין רב הקומות שמתחתיו אירע הפיצוץ".

קטי בר-און שגרה ליד מקום האירוע סיפרה: "הייתי בדואר כששמעתי את הפיצוץ, עניין החיסולים הזה מדאיג אותנו ואנחנו חשובים לעבור דירה בגללו".

המשטרה סגרה את אזור מוקד הפיצוץ ובשעה זו חבלני המשטרה מנסים לאסוף חומר מהזירה. המשטרה כבר עצרה כמה חשודים במעורבות בפיצוץ בראשל"צ. מהבדיקות עולה כי בבניין שבחנייתו אירע הפיצוץ מתגורר אחד מבכירי כנופיית מערב ראשל"צ הנשלטת על-ידי דודו מויאל. על-פי הערכה כמה מאנשי הארגון הגיעו למקום בטרם אירע הפיצוץ. 

כוחות המשטרה שהוזעקו למקום מייד לאחר הפיצוץ עצרו כמה מחברי הכנופייה שנמצאו במקום. חוקרי ימ"ר מרכז בראשותו של נצ"מ יגאל בן שלום מנסים לאסוף צילומים של מצלמות אבטחה מהאזור. בין היתר הם אספו צילומים ממצלמות האבטחה של בית המשפט בראשל"צ הנמצא במרחק מטרים ספורים מזירת הפיצוץ.

סגן ניצב מנשה יצחק, מפקד משטרת ראשל"צ אמר כי "התקבל דיווח על פיצוץ ברכב, כשהגענו למקום זיהינו שני קורבנות. כרגע אנו פועלים לזהותם. החקירה נמצאת בשלבים ראשונים והועברה לימ"ר מרכז".

במשטרה בודקים את האפשרות כי הרכב התפוצץ כתוצאה מתאונת עבודה, בין היתר, בשל העובדה כי שני ההרוגים ישבו אחד אחרי השני בכיסאות הרכב. הרכב עצמו נישרף קליל ונראה כי על-פי צורת ההדף המטען הונח במרכזו בין המושב הקדמי לאחורי. גג הרכב עצמו התרומם באוויר והוא מזכיר את הפגיעה שהתרחשה ברכב שהתפוצץ בדרך בן צבי בת"א לפני כשלושה שבועות.

הפיצוץ הבוקר התרחש בשכונת נווה כרמים במרחק של עשרות מטרים משני זירות פשע אחרות, בהן נרצחו שלושה בני אדם במסגרת הסכסוכים של כנופיות מזרח ומערב ראשל"צ והשליטה בעולם הפשע במרכז הארץ. בסכסוכים אלה נרצחו על-פי הערכות המשטרה כ-13 בני אדם בשנתיים האחרנות. במשטרה ייבדקו האם הרצח הנוכחי קשור לאותם סכסוכים. 
 

צילום: ראובן קסטרו
הרכב אחרי הפיצוץ בראשל''צ. נראה כי מדובר ב''תאונת עבודה''
 

זהו המקרה השלישי בשלושת החודשים האחרונים בו מתפוצץ רכב על רקע פלילי באזור המרכז. בתחילת פברואר אירע פיצוץ רכב באיזור דרום ת"א. הרכב שהיה שייך לשני אחים המוכרים היטב למשטרה, עלה באש ברחוב בן צבי בעיר, נמחץ והתלקח כולו ורסיסים של המטען וחלקי הפח התפזרו במרחק של עשרות מטרים. באירוע נפצעו שני האחים - האחד קשה והשני בינוני. המשטרה עצרה חשוד בביצוע המעשה, תשוב רמת גן בן 27, ששהה ברכב רגע לפני שהתפוצץ.

לפני כחודשיים התפוצץ בסמוך לקרייה בת"א רכבה של בת זוגו של ניסים אלפרון, במטרה לחסל אותו. אלפרון ששהה ברכב לא נפגעף, אך שבעה עוברי אורח שהיו במקום הובהלו לבית החולים איכילוב כשהם סובלים מפציעות קלות, ושוחררו מאוחר יותר.

בדצמבר האחרון התפוצץ מטען חבלה במכונית שנסעה בכביש מכבית בעיר פ"ת. הנהג לא נפגע, אך לרכב נגרם נזק. הנהג שהמטען התפוצץ במכוניתו הצליח לבלום אותה ואז הזעיק את כוחות ההצלה. חבלני המשטרה בדקו את הרכב והעריכו כי הפיצוץ נגרם ממטען חבלה בדופן המכונית.
 

צילום: דוברות מד''א

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות