x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
פסיקה תקדימית תאפשר איתור בני זוג בוגדים?
26/02/2013 - כרמלנא

האם פסיקה תקדימית תאפשר הסגרת מיקום באמצעות איכון הטלפון הסלולארי של בני זוג שבגדו? לבית המשפט לענייני משפחה הוגשה אתמול (ב') דרישה להורות על ביצוע איכון לטלפון הנייד של אישה שנחשדה כי נטשה את ילדיה לטובת מאהבה במשך כל שעות הלילה.
 

בגידה, יעלו עליהם בעזרת הסלולר?
בגידה, יעלו עליהם בעזרת הסלולר

צעיר תושב הצפון פנה, באמצעות עו"ד מגי הלפרין, לבית המשפט, בבקשה הלקוחה בדרך כלל מעולם הפלילים. הוא ביקש לבצע 'מעקב מיקום' שיחות אחר הטלפון של רעייתו, שלדבריו בוגדת בו. הצעיר אמר כי הבקשה באה להוכיח שהאם הזניחה את ילדיה בשעות הלילה המאוחרות, בהן הייתה אמורה להימצא עימם בבית. אולם כאמור, במקום זאת בילתה בזרועות מאהבה המתגורר בסמוך.

 

בדיון שנערך בפני בית המשפט הכחישה האם כי בילתה את הלילה בזרועות המאהב והצהירה כי שהתה בבית עם הילדים. "לפיכך ביקשנו מבית המשפט לאפשר לנו להשתמש כמקובל בנוהל הפלילי ובמסגרתו תבצע חברת הסלולר איכון של מכשיר הטלפון הנייד, מה שיוכיח לבית משפט את שידוע לנו, כי האם הזניחה את ילדיה לטובת המאהב והעידה עדות שקר", אמרה עורכת הדין.

לדבריה "הטכנולוגיה מאפשרת לנו בימים אלו להביא נתונים משמעותיים ואמיתיים לבית המשפט. במקרה זה, האיכון הסלולרי יאפשר קבלת מידע מדוייק ביותר, שיוכיח מעבר לכל ספק כי האם לא שהתה בבית בשעות הלילה, הזניחה את הילדים ובגדה בבעלה".

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות