x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
מגישות הספורט הכי לוהטות בעולם
24/02/2013 - כרמלנא

מייקה ביוקן


(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)


מייקה ביוקן האוסטרלית היא דוגמה מצוינת לכך שאתה יכול להסתובב לא מעט בעולם אם אתה מתעסק בספורט, אבל לא ממש חייב להיות ספורטאי. ביוקן, ילידת סידני, אמנם החלה את הקריירה שלה כשחקנית כדורעף מכללות, אבל העדיפה להשאיר את העניין כתחביב והתמקדה בלימודי קולנוע וטלוויזיה ומייד לאחר מכן להשתחל בצורה די זריזה אל הגשת מהדורת סוף השבוע של תכנית חדשות הספורט Toyota World Sport. במקביל, יצא לה לחלטר בערוץ הנשיונל ג'אוגרפיק, ולהגיש סדרה של תוכניות תיירות ובידור לערוץFox Sports המקומי.

את סיבוב ההופעות הבינלאומי שלה החלה בלוס אנג'לס, שם המשיכה בסיקור אירועי ספורט עבור ABC ו-ESPN. אחרי חמש שנים בעיר המלאכים היא הבינה שהוליווד זה נחמד, אבל יש מצב שלונדון מחכה לה, עברה לאנגליה ושם הנחתה את התחרויות השנתיות והפסיכיות שמארגן מדי שנה המשקה שנותן לכם כנפיים. שנה אחת של תה אנגלי קר הספיקה לה כדי להבין שאין כמו אמא, ואחרי שש שנים בגלות הספורט חזרה לכיס הקנגורו המחמם והמוכר של הטלוויזיה האוסטרלית.


(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

ג'יליאן ברברי


(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)


לפני הכל תעשו הרבה כבוד לרשתSports FOX האמריקאית שידעה לזהות את פוטנציאל הבלונד הגלום בבחורה הקנדית המטריפה הזאת. אם הפרצוף הזה נראה לכם קצת מוכר ולא בגלל עניינים שקשורים דווקא לספורט, יש מצב שאתם זוכרים אותה מכמה תפקידי אורח במלרוז פלייס או שבמקרה יצא לכם לשים יד על המגזין Maxim שם כבשה בעבר שער בלי הצורך ללבוש מדים.

ברברי בת ה-47 נולדה בקנדה אבל רק לאחרונה זכתה להכיר את הוריה הביולוגים לאחר שאומצה מיד אחרי לידתה ע"י חשמלאי ואחות שכבר מגיל צעיר טיפחו את הצד הספורטיבי שלה ושלחו אותה לחוגי החלקה על הקרח כיאה לקנדית גזעית. אחרי כמה צחצוחי מגלשיים מיותרים הבינה ברברי שהדבר שבאמת מעניין אותה הוא דווקא עיתונות ספורט, ונרשמה ללימודי תקשורת אותם סיימה עם תואר ביד, שיחד עם הנתונים המרשימים שלה היו כרטיס כניסה בטוח לעולם הגברים הטלוויזיוני.

שנת 2000 הייתה זו שהיוותה את נקודת המפנה בקריירה שלה, ואחרי מספר תפקידי אורחת בסדרות שונות, וכמארחת בתכנית הכרויות אזוטרית, היא צדה את עינם של בכירים ברשת פוקס ונקראה לדגל כדי להנחות את תכנית מזג האוויר של שידורי ה-NFL בכל יום ראשון. אחרי מספר הופעות מרשימות לצד מגיש הפוטבול ג'יימס בראון, הפכה ברברי לאשה הקנדית המזוהה ביותר עם הספורט הכי פופולארי באמריקה.


(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

אדריאנה מונסאלבה


(צילום מסך)

(צילום מסך)


אם יש משהו אחד שהוגו צ'אבז, נשיא ונצואלה, בטח מתחרט עליו במהלך תקופת כהונתו הבלתי נגמרת, הוא שמתחת לידיים המדושנות שלו הצליחה לברוח דווקא אדריאנה מונסאלבה, אחת הבחורות הכי יפות שניפקה ונצואלה, שבחרה לעשות עליה דווקא אל שנואת נפשו הכי גדולה של צ'אבז: ארצות הברית של אמריקה.

מונסאלבה, הגוזלה בת ה-36, נולדה, גדלה וטיפחה את הגנים המרשימים שלה בקראקס, בירת ונצואלה. כמו כל בחורה עם הראש על הכתפיים ורצון לפרוץ את תחום התקשורת, גם אדריאנה שלנו נרשמה ללימודים גבוהים וסיימה אותם בהצטיינות יתרה עם תואר ראשון בפרסום ותקשורת. אחרי סיום הלימודים ולפני שהבינה מה באמת בא לה לעשות בחיים היא הספיקה לחלטר כזמרת בשתי להקות הבנות 'צ'יקאס' ו'פייסטה' שרק מהשמות המגוחכים שלהן אתם יכולים לקבל מושג גיי ברור על איזו איכות מוזיקלית מדובר.

אחרי שסחפה אחריה כמה מאות מעריצות בעלות גוזיות ובלי תעודות זהות, עברה להגיש את אחת מתכניות הבוקר והספיקה לעשות זאת שנה אחת בלבד עד שבשנת 2002 הבינה שהצד הדרומי של יבשת אמריקה כבר קטן למידותיה, עשתה את הסוויץ' ששינה את חייה, וטסה לנסות את מזלה בארה"ב. זה התחיל מכמה פרסומות קטנות והפקות תיאטרון מינוריות, עד שבשנת 2007, אחרי ציפייה מורטת עצבים, קיבלה את הבשורה שהפכה אותה להיות אחת ממגישות הספורט הבולטות של השלוחה ההיספנית ברשת ESPN האמריקאית, ולאלפי גברים בשם ראול להזיל עליה ריר מדי ערב.


(צילום: AP)

(צילום: AP)

מנדירה בדי


(צילום: AP)

(צילום: AP)


הנסיכה ההודית מנדירה בדי כנראה ממש אוהבת קריקט, אחרת קשה להבין איך עזבה קריירה מצליחה כדוגמנית ושחקנית בוליווד היסטרית ובחרה לעבור ולסקר את אחד מענפי הספורט הכי משעממים בעולם כולו. אולי זה קשור לעובדה שבהודו מדובר בענף קדוש כמעט כמו דת.

בדי בת ה-41 אמנם נולדה בכלכותה, אבל סוחבת על הגב אילן יוחסין שצמח בין חמולת 'פאזילקה' שעל גבול הודו פקיסטן. למזלה, משפחתה העדיפה להתרחק מהאזור הבלתי מפותח ועברה למומבאי כשהייתה בת חמש. אחרי ילדות רגילה למדי וחלומות על כיבוש המדיה ההודית, היא פנתה ללימודי תואר ראשון בכלכלה, אבל הבינה מהר מאוד שחלומות ילדות נועדו כדי להגשים אותם ודילגה בזריזות לתואר שני בתקשורת, שעזר לה להשתחל אל תוך מכשירי הטלוויזיה של אלפי צופים הודים, שהפכו אותה לאחת מכוכבות הטלוויזיה הגדולות במדינה כולל כמה סצנות בלתי נשכחות בתכנית Fear Factor, גרסת הג'ראס.

את הפריצה הגדולה שלה חייבת בדי לטלנובלה ההודית 'שאנטי' שהייתה אחת הסדרות המצליחות אי פעם במדינת הצ'פאטי, ובין לבין גם הספיקה לעשות קצת דמי כיס בתפקידי דוגמנות שונים, עד שנחתה בשנת 2010 בערוץ ITV ההודי בתור מגישת תחרויות הקריקט הבכירה בערוץ, כולל הפיכתה לשדרית המובילה של שידורי אליפות העולם בשנת 2011.


(צילום: AP)

(צילום: AP)

שרלוט ג'קסון


(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)


כמו רוב חברותיה לרשימה זו, גם שרלוט ג'קסון, העדיפה לוותר על לימודי פסיכולוגיה ועבודה סוציאלית ולהתמקצע באיך עושים עיתונות ספורט כמו שצריך. את המשיכה שלה לעולם הספורט היא גילתה כבר בגיל צעיר כששברה את עצם הבריח בזמן משחק כדורגל, שברה רגל כשניסתה להבין מה זה סקי ולקינוח, ריסקה לעצמה את המרפק ברכיבת סוסים פרועה. המזל שלה, ושל המוני בריטים, הוא שכיום לא נשאר זכר נראה לעין לתקופה השבורה ההיא.

ג'קסון, בת ה-34, טעמה את אוויר את העולם לראשונה בפורטסמות', אבל מיד עברה יחד עם משפחתה לליברפול, שם היא מתגוררת עד היום ונחשבת לאחת האוהדות הבולטות של הקבוצה שלעולם לא תצעד לבדה. אחרי קריירה קצרה כזמרת בלהקת הבנות 'נבולה 101' וזמרת ליווי של טוני כריסטי היא הנחתה את ערב הגאלה של גמר ליגת האלופות ב-2011 והפכה די מהר לאחת ממגישות הספורט הכי פופולארית בבריטניה שמופיעה על בסיס קבוע בסקיי ספורט הבריטי עם התמחות מוזרה במיוחד בשידורי גולף.


(צילום: AP)

(צילום: AP)

פדריקה פונטנה


(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)


אם אי פעם שאלתם את עצמכם מה סילביו ברלוסקוני עושה כל יום ראשון בערב אחרי ביקורי המחילה שלו בכנסייה, פדריקה פונטנה האיטלקייה תהייה זו שתספק לכם את התשובה. בכל משמרת ערב שלה כמגישת תכנית סיכום המחזור האיטלקי, היא מרתקת את סילביו ומרבית הגברים האיטלקים אל המסך השטוח.

פונטנה בת ה-36, הבינה מגיל צעיר שהדמות שניבטת אליה מהמראה כל בוקר יכולה לעשות מטעמים מהנתונים שלה, וכבר בגיל 18 זכתה במקום השני באחת מתחרויות היופי הבולטות במדינה, ובאותה שנה סיימה גם במקום השלישי בתחרות Bellisima שהתעסקה באותו סוג של רצון לשלום עולמי. אחרי החשיפה שקיבלה שם, היא מצאה את עצמה דווקא כמנחה של כמה מתוכניות הילדים הבולטות במדינה, דבר שכנראה הבטיח ילדות מאושרת ושמחה לכל מי שגדל בארץ המגף בשנת 1996.

את הקפיצה לעולם המבוגרים והפנדלים עשתה פונטנה ב-2002, כשנבחרה להגיש יחד עם אלברטו ברנדי, המנחה המוביל של Italia1, את תכנית הכדורגל המרכזית בערוץ ומהר מאוד צברה פופולאריות מטורפת שגרמה לה לעבור בין שלל ערוצים שונים כשהיא מתמקדת אך ורק במשבצת הגברית של ימי ראשון בערב. למרות התפקיד המכובד והמהוגן, בטח תשמחו לדעת שבמקביל היא מקפידה להצטלם למגזינים נחשבים, עיתוני גברים וב-2004 גם זכתה להיות תלויה על קירות מאות מוסכים ברחבי איטליה אחרי שפרסמה לוח שנה שכלל צילומים מסקרנים שלה והתאים יופי לאווירת שמן המנוע במקום.


(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

ליסה גררו


(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)


הרזומה המקצועי של ליסה גררו ב-49 שנות חייה לא היה מבייש גם את ההורים של ההורים שלכם: שחקנית טלוויזיה, דוגמנית במיל', זכייה בפרס העיתונות האמריקאית ל'עיתונאית התחקירים הטובה ביותר', בחירה כאחת מ-100 ההיספנים הכי משפיעים בארצות הברית, ואולי הפרט החשוב ביותר: מעודדת בכירה של קבוצת הפוטבול 'לוס אנג'לס ראמס'.

גררו, ילידת שיקגו, היא תוצאה ישירה של ערבוב גנטי משובח שכלל אב ממוצא אנגלי ואם עם תעודת זהות תוצרת צ'ילה. את קריירת הפונפונים הקצרה שלה היא סיימה מהר מאוד אחרי שמונתה להיות אחראית צוות הבידור של אטלנטה פאלקונס והניו אינגלנד פאטריוטס. מה זה בדיוק אומר אחראית צוות בידור בקבוצות פוטבול בכירות עוד לא ממש הצלחנו להבין, אבל מה שבטוח הוא שקידי דיסקו בבריכה, לא היה חלק מהמקצוע.

בכרטיס הכניסה שלה לרשימה היא זכתה בעקבות המינוי שלה לרשת FOX Spotrs האמריקאית שם הנחתה שלל תכניות הזויות כמו זו ששלחה אותה לסקר פתיחה של קברי מומיות במצרים. אחרי החלטורות בפוקס, עברה לרשת ABC שם קיבלה את הכבוד הראוי לה ולקורות החיים שלה, והשתלבה בתוך צוות המנחים של התכנית הפופולארית Monday Night Football.


(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

בורקו אסמרסוי


(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)


 

במקרה וייצא לכם להיתקל ברחוב בפיני בלילי, או אפילו חיים רביבו, ואתם לא יודעים איך לשבור את הקרח, מספיק שתשתמשו בצמד המילים בורקו אסמרסוי כדי לזכות בחיוך רחב מהנציגים שלנו לשעבר בליגה הטורקית.

אסמרסוי בת ה-36 נחשבת בשנים האחרונות לאחת מנשות הטלוויזיה הבולטות במדינה, כשאת דרכה היא בכלל החלה בזכייה במקום הרביעי בתחרות מלכת היופי הטורקית בשנת 1997. השופטים באותה תחרות כנראה הבינו שהם מתעסקים עם לוק שהוא די יוצא דופן בנוף המקומי, ושלחו אותה לייצג את המדינה בתחרות מיס יוניברס ממנה חזרה עם מזוודה ריקה מכתרים וזרי פרחים.

האכזבה בתחרות הגלובלית לא פגעה במטרה של אסמרסוי לכבוש את מדינת הולדתה והיא עשתה את צעדיה הראשונים בעניין בהנחיית תוכניות ילדים שונות בטלוויזיה המקומית. אחרי מספר שנים בתור כוכבת צעירים, עשתה את המקפצה הרצינית שלה כשעברה לתחנת CNN Turk בתור שדרית הספורט המובילה של הערוץ. לפני שנתיים היא הבינה שהדרך היחידה לצבור פרסום ואהדה בכמויות מוגזמות חייבת להיות דרך תכנית ריאליטי, ותפקדה כאנה ארונוב המקומית בתחרות 'רוקדים עם כוכבים' הגרסה הטורקית.


(צילום: SPLASH) (צילום: SPLASH)

(צילום: SPLASH)

 

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות