x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
איזה משחק הוא הגדול ביותר של הכדורגל שלנו?
20/08/2012 - كرملنا

אחד הוויכוחים הכי ידועים בקרב אוהדים בכדורגל הישראלי הוא "איזה משחק הוא הכי גדול שיש". אוהדי מכבי והפועל טוענים שאין כמו הדרבי התל אביבי הגדול, אוהדי בית"ר בטוחים שהקרב שלהם נגד האדומים מתל אביב זו מלחמת עולם, אוהדי מכבי חיפה זוכרים את היריבות האדירה עם הצהובים בעשרות השנים האחרונות ויש אוהדי הפועל חיפה שבשבילם הדרבי של הכרמל הוא המרתק מכולם.

פרוייקט פתיחת העונה  ממשיך והפעם הצבנו בפני שחקני הליגה (מלבד בית"ר ירושלים שביקשו שלא ליטול חלק) שתי שאלות צבעוניות במיוחד. איזה משחק הוא המשחק הכי גדול שיש לכדורגל שלנו להציע ונגד איזה קהל הם הכי אוהבים לשחק.

התשובות מגוונות אבל משחק אחד נבחר מעל כולם בלי ספק, גם על ידי אלו שלא שיחקו בו לעולם. לגבי הקהל? יש שאוהבים את הקללות ויש שאוהבים את הצבע. גם כאן יש קהל אחד שמוביל מעל כולם

בהפועל ובמכבי תל אביב בטוחים כי המשחק הכי גדול הוא כמובן הדרבי הפרטי שלהם ולכו תשכנעו אותם אחרת. נגד איזה קהל הכי כיף לשחק? ניחשתם נכון. גם כאן יש הסכמה - אחד נגד השני.

קשר הפועל ת"א, שי אבוטבול: "המשחק הכי טוב, זה שיש בו הכי הרבה עניין הוא באופן ברור הדרבי התל אביבי. זה משהו מיוחד, שאין באף משחק. מדובר בשתי הקבוצות שמביאות הכי הרבה קהל

 

"הכי כיף לשחק נגד הקהל של מכבי. יש הרבה אמוציות במשחק מולם. על אחת כמה וכמה כשאנחנו מנצחים, יש הרגשה עילאית כפולה".

חברו לקישור, סלים טועמה: "יש יותר טוב מהדרבי התל אביבי? יש אווירה טובה, הרבה קהל, הרבה מתח, הרבה מוטיבציה, זה המאבק על זהות הקבוצה הכי טובה בעיר. לאורך הרבה שנים הדרבי זה המשחק הכי חם. אין כמו להבקיע מול מכבי, מקווה שזה יקרה גם השנה".

"הכי כיף לשחק נגד הקהל של בית"ר ירושלים וזה של מכבי ת"א. אלו משחקים טעונים והכי כיף בהם לשחקן

חלוץ מכבי ת"א, רוברטו קולאוטי: "הדרבי של ת"א כי זה משחק שמרגישים אותו כמה שבועות מראש. הכי כיף לכבוש מול האוהדים של הפועל. יש לי מולם כבר שלושה שערים ונראה כמה יהיה בסוף העונה הזאת

מהראן ראדי: "הדרבי של ת"א הכי גדול מבחינה תקשורתית וכמות הקהל. אלו קבוצות שמביאות הרבה קהל עם יריבות מרה ורבת שנים".

גם מונס דאבור בטוח שקולאוטי צודק: "הדרבי, בלי לחשוב פעמיים. אלו שתי הקבוצות עם הקהלים הכי 'אוהבים' בארץ. יש לי שלושה שערים בשלושה משחקי דרבי בנוער. מחכה כבר לגול הראשון בדרבי בבלומפילד

"כיף לשחק נגד הקהל של חיפה - יציע מלא וקהל צבעוני, נגד הפועל תמיד טעון אבל אין כמו לשחק נגד הקהל של בית"ר בטדי. לכבוש שער ואז יש שקט".

חיפה מציגה: הדרבי שלנו גדול אבל... ומה קורה בכרמל? למרבה ההפתעה במכבי ובהפועל חיפה הדעות חלוקות לגבי זהות המשחק הכי גדול בכדורגל שלנו. ההסכמה הגורפת היא בנוגע לאוהדי הפועל ת"א - בחיפה אוהבים לשחק נגד האדומים.

קשר מכבי חיפה, עידן ורד: "המשחק הכי גדול של הכדורגל הוא הדרבי התל אביבי שמבחינתי הוא הסופר קלאסיקו הישראלי בו יש אווירה מיוחדת בגלל היריבות בין המועדונים".

חלוץ הירוקים, וויאם עמאשה: "המשחק הכי גדול של הכדורגל הישראלי הוא בין מכבי חיפה למכבי ת"א. יש יריבות רבת שנים בין המועדונים שיוצרת משחק מדהים".

 
     
 
 
 

 

"אני הכי אוהב לשחק מול הקהל של הפועל ת"א שיוצר אווירה מחשמלת של כדורגל וגורם לאנדרנלין

 

 

קשר הפועל חיפה, יוסי דורה: "הדרבי החיפאי זה המשחק הכי גדול בארץ. אין כמו האמוציות שיש סביב המשחק הזה".

"הכי כיף לשחק מול הקהל של הפועל או מול זה של בית"ר. הקהל של הפועל לא מפסיק לשיר ולעודד - זה מדהים".

גל אראל: "המשחק הכי גדול בארץ הוא ללא ספק הדרבי התל אביבי עם כל המשמעויות שבו. אין משחק גדול יותר מזה".

"יש שתי קבוצות שאני נהנה לשחק מול הקהל שלהן - אוהדי מכבי חיפה שמכינים אותנו אותנו לטירוף והקהל של הפועל ת"א".

באלופה מפרגנים בקרב שחקני עירוני קריית שמונה אין הסכמה לגבי המשחק הכי גדול ונגד אילו אוהדים הכי כיף לשחק? צהובים, אדומים, או ירוקים. הכל הולך.

החלוץ, שמעון אבוחצירא: "הדרבי של ת"א זה המשחק הכי גדול שיש, גם מבחינת איכות הקבוצות, היריבות והקהל. נגד אילו אוהדים הכי כיף לשחק? יש הרבה אוהדים שכיף לשחק נגדם, למכבי חיפה, לבית"ר ירושלים, למכבי ולהפועל תל אביב יש בהחלט קהל טוב שמשרה אווירה. גם הקהל של ב"ש טוב לדעתי".

 

 

מגן הקבוצה, אלעד גבאי: "כל המשחקים בין הגדולות שמושכים הרבה קהל וגורמים לאווירה חמה מאוד. כמובן שק"ש חלק מהגדולות ומהמשחקים האלה. הכי כיף לשחק נגד האוהדים של הפועל תל אביב ואלו של מכבי חיפה".

בלם האלופה, שיר צדק: "לכל הקבוצות הגדולות יש קהל טוב. בזכות האווירה ביציעים מקבלים מוטיבציה. זה מהנה לשחק מול מגרש מלא ומשפר את הביצועים של השחקן".

גם בבני יהודה בטוחים: הקהל של הפועל הכי משפיע בלם הזהובים, אביב חדד: "הדרבי של ת"א הוא המשחק הכי גדול. משחק טעון עם הרבה קהל, עם צבעים יפים. הכי כיף לשחק נגד הפועל ת"א - יש להם קהל שמעודד ותומך בקבוצה לטוב ולרע".

המגן, איציק עזוז: "מכבי חיפה מול מכבי ת"א זה המשחק הכי גדול. הכי כיף לשחק מול הפועל ת"א, כי יש הרבה קהל במשחק, הם עושים הרבה רעש".

הקשר כפיר אדרי ששיחק בדרבי התל אביב בשני הצדדים, בטוח: "זה המשחק הכי גדול בכדורגל הישראלי, סביבו יש יריבות ספורטיבית והיסטוריה וזה מוסיף הרבה עניין".

"כיף לשחק נגד מכבי חיפה כי יש לה קהל שמתרכז בלעודד את הקבוצה שלו מאשר לקלל את הקבוצה היריבה".

 

 

בנתניה לא שכחו את הפועל - בית"ר קשר הקבוצה, בן בנימין: "המשחק הכי מעניין הוא הפועל ת"א נגד בית"ר ירושלים. הכי כיף לשחק נגד הקהל של הפועל - עם כל האנרגיות שלהם".

חברו לחוליית הקישור, קובי דג'אני: "הדרבי התל אביב הוא הכי גדול, תמיד מושך הכי הרבה עניין. קהל? הכי כיף לשחק נגד בית"ר, מכבי והפועל ת"א".

בבירת הנגב שומרים על דיפלומטיות חלוץ הפועל ב"ש, דובב גבאי: יש הרבה משחקים גדולים כמו הדרבי התל אביבי, בית"ר נגד הפועל ת"א וגם מכבי ת"א נגד מכבי חיפה. לא יכול להכריע מה הכי גדול".

"הכי כיף לשחק נגד הקהל של בית"ר ירושלים כי תמיד חם שם וזה קהל שמטריף וחבל על הזמן לשחק מולו

עידו אקסברד: "המשחקים הכי גדולים שיש בכדורגל הם הדרבי התל אביבי והפועל ת"א נגד בית"ר"

"האווירה הכי חמה היא נגד בית"ר בטדי. לבוא לשם זה מטורף כי יש אקוסטיקה טובה".

באשדוד אוהבים את האווירה בבלומפילד הבלם יאיא פטי: "הדרבי התל אביבי הוא המשחק הגדול ביותר כי כל השחקנים נותנים 200 אחוז. הכי כיף לשחק נגד בית"ר. כיף לשחק בטדי, שם יש דשא טוב והאצטדיון מלא

 

 

השוער אופיר מרציאנו: "המשחק הכי גדול שיש זה הדרבי התל אביבי בגלל האווירה וכל מה שמסביב. אין יריבות כזאת בליגה הישראלית. כיף לשחק נגד הפועל ת"א - אוהב את הקהל שלהם".

בסכנין מחכים לבית"ר, בעכו אוהבים את חיפה - מכבי קשר סכנין, מחמוד עבאס: הדרבי של ת"א זה המשחק הכי גדול ואחריו המשחק בין בית"ר לסכנין. הכי כיף לשחק עם ונגד הפועל ת"א בעיקר בגלל הקהל שדוחף כל הזמן ואינו מקלל".

שוער הפועל עכו, דודו גורש: "המשחק הגדול ביותר בכדורגל הוא הדרבי התל אביב, יש שם יוקרה, מסורת ושנאה בין מחנות האוהדים. הכי כיף לשחק מול הקהל של הפועל ת"א בבלומפילד - זה קהל מדהים שלא מפסיק לעודד".

קשר הקבוצה הצפונית, גיא דיין: "מכבי חיפה מול מכבי ת"א זה המשחק המרתק ביותר, מדובר בשני מועדונים עם הכי הרבה תארים ואליפויות. הכי כיף לשחק מול הקהל של הפועל ת"א שלא מפסיק לעודד

לברוך דגו ולגל ניר ברור מה המשחק הכי גדול קשר רמה"ש, ברוך דגו: "כמובן שהדרבי התל אביבי, שיחקתי בשתי הקבוצות האלה, זה המשחק הכי גדול שיש".

השוער, גל ניר: "אין פה חילוקי דעות. הדרבי של ת"א זה הטופ של הכדורגל. כאחד שהיה שותף בשלושה משחקי דרבי זו הרגשה יוצאת דופן. הכי כיף לשחק דווקא נגד הקהל של מכבי. הם מביאים את הכמות הכי גדולה של אוהדים. כשוער, אני מרגיש את הקהל יושב לי על הראש וזה מכניס אותי יותר למשחק".

 

 

 

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
1
המשחק הגדול בכל הזמנים מכבי חיפה-פועל ת"א
חיפאי - 26/11/2012
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות