x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
חשד לפגע וברח: שלוש הולכות רגל נדרסו למוות בנתניה
16/08/2012 - كرملنا

חשד לתאונת פגע וברח: שלוש הולכות רגל בנות 50, 40 ו-25 נהרגו הערב (שישי) מפגיעת מכונית בשדרות בן צבי פינת רחוב גרינבוים בנתניה. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום ביצעו בהן פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותן. צעיר תושב תושב העיר הסגיר את עצמו למשטרה. הוא נחקר בשעה זו בתחנת משטרת נתניה.

טרם ידוע האם ההרוגות צעדו על המדרכה או על הכביש. מהמשטרה נמסר כי זהותם של שני חשודים, בהם ככל הנראה הנהג הפוגע, ידועה. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הנהג הפוגע המשיך בנסיעה כמה מטרים ועצר בצד הדרך. שני בני אדם נמלטו מהמכונית.

סמוך לשעה שמונה בערב התקבל דיווח במגן דוד אדום מרחב שרון על רכב שפגע בשלוש הולכות רגל בשדרות בן צבי בנתניה. הרכב, שהגיע מכיוון דרום לצפון, פגע בשלוש שנפגעו באורח אנוש ומתו מפצעיהן ועצר בהמשך הדרך. אחד מיושבי הרכב שנמלטו מהמקום באופן רגלי הסגיר עצמו למשטרה ונמצא בחקירה.

מוקדם יותר היום פעוטה בת שנה וחצי נהרגה לאחר שנפגעה ממכונית במכון שטיפת מכוניות בבאר שבע. הפעוטה שהתה במקום עם הוריה בשעה שעובדי המכון ניקו את מכונית המשפחה. בשלב מסוים היא שיחקה בחצר המכון ונפגעה מאחד מכלי הרכב שנסע לאחור. ככל הנראה הנהג לא הבחין בה.

צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה אותה במצב קשה עם פגיעת ראש לבית החולים סורוקה בבאר שבע. הרופאים ניסו להציל את חייה אך נאלצו לקבוע את מותה בבית החולים. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה.

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות