x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
פפ גווארדיולה מועמד לאמן את נבחרת ברזיל
12/08/2012 - كرملنا

על אף שהבהיר כי הוא מתכונן לקחת שנת שבתון ולא לאמן בעונה הקרובה, התקשורת האירופית ממשיכה לקשר את שמו של פפ גווארדיולה למספר תפקידי ענק בעולם. היום נטען ברחבי איטליה כי לאור הכישלון הגדול של נבחרת ברזיל במשחקים האולימפיים, ההתאחדות המקומית מעוניינת באחד המאמנים הגדולים בתולדות ברצלונה כמחליף של מאנו מנזס, שצפוי לסיים את תפקידו. כמו כן, נמשכות השמועות הרבות בנוגע להצטרפות אפשרית למילאן או אינטר.

מי שדיבר היום (שני) על מאמן ברצלונה לשעבר הוא ססק פברגאס, שחשף כי המעבר מארסנל לקבוצת הפאר הקטלאנית לא היה לו פשוט כלל. "תחת גווארדיולה אף פעם לא הצלחתי ממש להשתלב בשיטה", אמר כוכב נבחרת ספרד למארקה. "הייתי רגיל לסגנון אחר של כדורגל, ולהתרגל לכל כך הרבה דברים חדשים כל כך מהר היה לי קשה, בעיקר בגלל שכל השאר כבר הבינו את השיטה".

"חלק מהאנשים טענו שהיה חסר לי משהו בעונה שעברה, כולל גווארדיולה, וזו היתה אשמתי. ניסיתי להיות מישהו שאני לא", הוסיף פברגאס. "אני לא צ'אבי, אינייסטה או תיאגו אלקנטרה. לשחק כקשר מרכזי היה קשה לי, כי אני צריך יותר ניידות, אני צריך יותר להשתתף במשחק". יש לציין כי למרות התסכול המסוים של פברגאס, עונת הבכורה שלו בקאמפ נואו הסתיימה עם תשעה שערים ב-28 משחקים בלה ליגה אשתקד.

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות