x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
חכ דר אכרם חסון תוקף את ממשלת נתניהו במליאת הכנסת
28/10/2012 - كرملنا

אדוני היושב ראש רבותי חברי הכנסת, היושב ראש אמר לפני כמה דקות שזו ממשלה גזעני. מה יגיד גוי כמוני, שנשחב סוג ג' במדינת ישראל? הכרנו ארבע שנים ממשלה רעה מאוד ממשלה של בלוף, של הבטחות, ממשלה שלא ספרה את העדה הדרוזית.
לפני כמה ימים הגיע אלינו שר המידע כדי לנחם את משפחת חלבי ואמר בבית-הקברות, דברים מתוך הלב, ואני מאמין לו. הוא דיבר בשם הממשלה על ברית הדמים ואני שואל: מה עם ברית החיים? אנחנו לא יכולים ללכת לבנק עם כל המילים היפות. במשך ארבע שנים הבטיחו לנו ולא קיימו כלום.
האבא של החייל מגדי חלבי שנהרג וקברנו אותו לא מזמן חי בבית לא חוקי אחיו איש קבע נשוי אין לו חשמל בבית, כמו עוד 3,000 חיילים דרוזים שמשרתים בסיירות, שמסכנים את החיים שלהם.
ארבע שנים הממשלה השקרנית הזאת הבטיחה להם פתרונות ולא נותנת שום פתרון, שלא נדבר על משרד השיכון. לפני כמה ימים כתבתי לשר השיכון פורסם שמשרד השיכון מחלק עכשיו אדמות, יחידות לחיילים משוחררים. אני רוצה להגיד לך: העדה הדרוזית 120.000 נפשות במדינת ישראל והם מחלקים בכל הכפרים רק 200 יחידות. רק בטירת הכרמל שיש בה 3.000 נפשות פחות מדאליה ומעוספיא מחלקים 500 יחידה, לכל העדה הדרוזית מחלקים 200 ומתגאים. רק בדלית ובעוספיא התחתנו השנה 300 זוגות צעירים. ושואלים למה אנשים בונים לא כחוק?

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות