x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
נתיחת הגופות שנמצאו בכרמל חקים כיוף ואיהאם קדור: רצח ארוסתו - והתאבד
26/09/2012 - كرملنا

משטרת מחוז חוף הודיעה היום (חמישי) כי מממצאי נתיחת הגופות של הזוג המאורס, איהאם קדור בת 19 מדליית אל-כרמל, ובן זוגה, חכים כיוף בן 25 מעוספיה, עולה כי כיוף רצח את קדור והתאבד. סגן מפקד תחנת חיפה זימן היום את שתי המשפחות ומסר להן את תוצאות הנתיחה. במשטרה פועלים למניעת עימותים בין שתי המשפחות, שהתנגדו לקשר בין השניים

 

השניים נמצאו ללא רוח חיים לפני כשבועיים ליד הכפר עין חוד, סמוך לכפר האמנים עין הוד שבכרמל. עובר אורח שעבר בקרבת מקום הזעיק את כוחות המשטרה שגילו את גופת הצעירה שרועה מחוץ למכונית, כשגרונה משוסף, בעוד גופת בן זוגה תלויה על עץ, סמוך לה. לאחר מציאת הגופות, בדקה המשטרה שלושה כיווני חקירה, בהם רצח והתאבדות, רצח כפול ואף אפשרות כי השניים יזמו התאבדות כפולה. יממה קודם לכן, הותקף כיוף ונפגע בראשו בידי שלושה מקרובי משפחתה של זוגתו - שנעצרו.

 

ראש מועצת עוספיה וגיה כיוף, קרוב משפחתו של חכים, אמר לאחר המקרה כי מדובר "בטרגדיה מאוד קשה. יש כאלה שנהרגים מעודף אהבה - וזה המקרה הנוכחי. השניים מאוד אהבו ורצו להתחתן אך משפחתה לא רצתה בכך וכך החלו הבעיות. עדיין לא ברור מה אירע ואיך זה שיש סימני אלימות על גופו של הצעיר. אחרי נתיחת גופתו נדע יותר".

 

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות