x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
بناء مدرسة جديدة على اسم المرحوم قاسم حلبي
09/05/2013 - כרמלנא

بناء مدرسة جديدة على اسم المرحوم قاسم حلبي

اجتمع رئيس المجلس المحلي السيد كرمل نصر الدين في مكاتب وزارة التربية والتعليم في العاصمة اورشليم القدس بحيث تم اعلانه على موافقة وزارة التربية والتعليم لطلبه ببناء وترميم المدرسة الابتدائية (ب) على اسم المرحوم قاسم حلبي.


هذا وشارك رئيس المجلس المحلي خلال الجلسة كل من الدكتورة ربيعة بصيص مديرة قسم التربية والتعليم  والسيد سليمان نصرالدين مهندس المجلس المحلي والسيد آفي حلبي رئيس لجنة الاهالي في المدرسة (ب).


كما وتم الاتفاق على ابتداء العمل في مطلع سنة 2014 وذلك بعد موافقة وزارة التربية والتعليم على البرنامج المفصل والدقيق الذي قدمه رئيس المجلس وقسم التربية والتعليم وقسم الهندسة، وبهذا الصدد سيتم بناء وترميم المدرسة بشكل عصري ومتطور وستشمل ملاعبا رياضية وبناية جديدة وساحات وصفوف وغرف جديدة اضافة الى ذلك الاجهزة الحديثة والتقنية والتي تساهم في خلق جو تعليمي افضل للطلاب.


ومن جانبه فقد اعرب رئيس المجلس المحلي عن سعادته بان يبشر اهالي وطلاب دالية الكرمل عن قرار الموافقة لطلبه ويأتي ذلك بعد شهرا واحدا على افتتاح المدرسة الابتدائية (أ) على اسم المختار حسون يوسف حسون، ويؤكد رئيس المجلس باننا سنحصل على مدرسة حديثة وعصرية ومتطورة مجهزة بكل اللوازم والحاجيات، ومن هنا يتقدم السيد كرمل نصر الدين بالشكر لكل من رئيس لجنة الاهالي السيد افي حلبي وللدكتورة ربيعة بصيص وللمهندس سليمان نصرالدين على مساهمتهم في انجاح المشروع. ويضيف قائلا: ان مشروع التربية والتعليم من اهم المشاريع التي وضعتها نصب عيناي والحمد لله اننا وفي فترة قصيرة استطعنا تحصيل نتائج قياسية بهذا المجال ونحن مستمرون بالمسيرة من اجل مستقبل طلابنا وشبابنا .
فهنيئا لدالية الكرمل.

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
1
כרמל ראש מעוצה גדול יש לי בעיה אחד למה צרייך להחליף ראש מעוצה כזה אני לא מבין
מואטן - 09/05/2013
2
אני מאוד המום מראש המעוצה שלנו אין יום שאנחנו מתעוררים ואין משו חדש לטובת הקפר יא עמי מי צרייך בחירות כל עוד שיש לנו אוצר כל כך מיוחד בשבל שאנחנו נתגאה במשפחה שלנו אני בונה וכולי תגווה למשפחת חלבי שלא ירצו מועמד ובשבל מה אנחנו צרכיים בחרות אם יש לנו ראש מעוצה פעיל גדול בסדר גודל שכזה אני לא מצליח להבין ואם דלית אל כרמל באמת מחליפה ראש מעוצה כזה אז אנחנו בסוף העולם ראש מעוצה תוך 3 שניים משפץ את כל בתה הספר ובונה 3 בתה ספר אז חבריים אני רוצה לדעת למה צרייך להחליף ראש מעוצה כל כך מוצלח אחרה שלכח מעוצה גמורה אפילו במינוס פועלים 5 מליון שקל 50 טביעות שמולה וימינה אני מאמין אם ראש מעוצה אחר היה נכנס למעוצה הינו היום בועדה קרואה ואין לנו מעוצה היה לנו ראש מעוצה יהודי שמתנכל לנו ומימרמר אותנו אז חבריים חומר למחשבה
jxui - 09/05/2013
3
הכותרת משקיפה הכל ״ כרמל נסרלדין קיבל ״ ולא ״המועצה המקומית קבלה״ אני פונה לכל המשפחות הקטנות להתאחד סביב אבו יוסף רפיק כדי שיהיה לנו עתיד טוב יותר
מהמשפחות הקטנות - 09/05/2013
4
למס׳ 2 אדוני למה הלמחץ מסכן שכמוך... אתה יודע שרפיק בא לעשות את השינוי הגדול <<33333
דילאוויי - 09/05/2013
5
לפני שמשפצים את הבתי הספר צריכים לתקן את כל המנגנון הרקוב במערכת החינוך. חברים תפסיקו לעבוד עלינו בעיניים השביתה ביום חמישי הכניסה אותכם ללחץ או שאתם חושבים שאנחנו מטומטמים תפסיקו להוליך אותנו שולל תעשו טובה לנו ולעצמכם מנגנון שנכשל צריך ללכת הביתה ומהר בלי תרוצים. כמה אפשר להגיד לכם נכשלתם אז נגיד את זה עוד פעם ב22.10 נתחשבן איתכם בקלפי.
בירני.א - 09/05/2013
6
לפני שמשפצים את הבתי הספר צריכים לתקן את כל המנגנון הרקוב במערכת החינוך. חברים תפסיקו לעבוד עלינו בעיניים השביתה ביום חמישי הכניסה אותכם ללחץ או שאתם חושבים שאנחנו מטומטמים תפסיקו להוליך אותנו שולל תעשו טובה לנו ולעצמכם מנגנון שנכשל צריך ללכת הביתה ומהר בלי תרוצים. כמה אפשר להגיד לכם נכשלתם אז נגיד את זה עוד פעם ב22.10 נתחשבן איתכם בקלפי.
בירני.א - 09/05/2013
7
واضح جدا رقم ٢ داهش نصرالدين
سمر - 09/05/2013
8
כל הכבוד לך על הצעד הזה..תבורך..ולכל המגיבים מספיק עם כל השטויות שאתם כותבים..למה אתם חושבים שלרפיק תתן הממשלה משהו עם השמאלניות שלו?בטוח לא..הם יכסחו את הכפר אם יהיה ראש מועצה..אבל אלוהים אוהב אותנו ולא יתן לשמאלני הזה והדיקטטור הזה להיות ראש מועצה..
חסוני - 09/05/2013
9
מזכיר את ההסכם של החשמל שנחתם בירושלים.וגם קריית הספורט עם השלט המפורסם.
מעניין - 09/05/2013
10
למה אתם המקורבים לרפיק לא טוב לכם דברים טובים לכפר אתם רק רוצים הרס לכפר כך שיהיה לשווק את רפיק כגואל ובפועל אם חס וחלילה יהיה ראש מועצה הוא יחזיר אותנו חמישים שנה אחורה כהמדינה תפתח לו את ספרי העבר שלו השחורים והוא יהיה כל הזמן תחת הפטיש כי אינו נקי ולכן אסור לנו להצביע לו בשום אופן ופנים כי הוא סכנה לכפר
משפטן - 10/05/2013
11
העולם הגיע לחלל ואתם עדיין בעלי דעות קדומות . מה העולם רק חלבי ונסר דין . אפוא אתם ואפוא העולם . מסכנים . אתה חושב שזה מעניין אותנו .זה החינוך זאת השמש החדשה של דליה ? ??????????????????????????
לא מעניין אותו - 11/05/2013
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות