x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
ישי: "שירתי את הרב שנים, למה הוא עשה לי את זה?"
03/05/2013 - כרמלנא

 

ישי: "שירתי את הרב שנים, למה הוא עשה לי את זה?"

לאחר קרוב ל-14 שנה בתפקיד יו"ר ש"ס ומספר חודשים כחבר בשלישיית ההנהגה של המפלגה שחרתה על דגלה להחזיר עטרה ליושנה, אלי ישי הבין שהעידן שבו הנאמנות לרב עובדיה השתלמה הגיע לסופו. מקורביו המעטים של ישי אמרו אתמול (ה'): "הפור נפל". הם החלו להשלים עם הבשורה שדרעי הוא שיעמוד, לבדו, בראשות המפלגה, ודיברו על נקמה שאולי תבוא, ואולי לא. 

אלי ישי
אלי ישי


בסביבתו הקרובה של ישי הופתעו מהמהלך שהתרקם מאחורי גבם. בשיחה עםמעריב הופתע אתמול בצהריים אחד ממקורביו לשמוע על המהלך וביקש לבדוק את הפרטים, לפני שיגיב להתפתחויות. הוא ניתק את הטלפון ומאז לא היה זמין. 

הבשורה היכתה את פעיליו הפוליטיים של ישי בהלם. לאחר שישי הבין שגם הרב שמעון בעדני, חבר מועצת החכמים, לא יצליח לשנות את דעתו של הרב עובדיה, הוא הסתגר בביתו שבשכונת הר נוף בירושלים כדי להשלים עם המצב החדש. אחד ממקורביו סיפר: "הוא לא מעכל את זה". בשיחות סגורות שאל ישי: "למה הרב עשה לי את זה?" 


לדברי מקורבו של ישי, הוא מתקשה להאמין שזה קרה. "שירתי את הרב בנאמנות מוחלטת 13 שנה", אמר בשיחות סגורות. "לא הייתה שום בעיה. כל השנים האלה ש"ס הייתה בקואליציה, עם כל השרים והתיקים, ועולם התורה והישיבות קיבלו הכל והתבססו. הציבור נתן בנו אמון ובכל בחירות הוכחנו את זה". 

ישי הופתע מהמהלך למרות שכבר ביום שישי שעבר הוא הריח שמשה יוסף, בנו של הרב עובדיה, וח"כ אריאל אטיאס, מבשלים משהו. 

"זה כאב עצום", אומר מקורבו. "ישי היה עפר לרגליו של הרב, שרווה ממנו רק נחת. הם כנראה הצליחו ללחוש על אוזנו של הרב ולבשל נגדו את המהלך בחודשים האחרונים. הם הציגו את זה כריענון כוחות".


מה מתכוון ישי לעשות? מקורביו אומרים: "אין לו כל כוונה לפרוש. חלק מהח"כים איתו וגם פעילי שטח רבים", הם אומרים. "ישי היה מאז ומתמיד איש שטח, ולא ניתן לקחת ממנו את השטח. עשו עליו סיבוב מושלם. דרעי יהיה יו"ר המפגלה ואת אטיאס שמו כיו"ר הסיעה". 

אם לא די בכל אלה, גם ברשתות החברתיות לא חסו על ישי. בקבוצות ה"ווטס אפ" של ש"ס התגובות המלגלגות על היו"ר שהודח לא איחרו להגיע, וגם בביטאון ש"ס "יום ליום" כבר החלו להפנים שלמפלגה יש בעל בית חדש.

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות