x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
בגידה היא הסיבה הנפוצה לגירושים
23/04/2013 - כרמלנא

בגידה היא הסיבה הנפוצה לגירושים

מסקר של מכון "פאנלס" שנערך לקראת שידור הסרט הדוקומנטרי "היא תצא בלי כלום" עולה, כי הישראלים עדיין מאמינים במוסד הנישואים. מה גורם לפירוק החבילה? כ-62% מהנשאלים חושבים שבגידה היא הסיבה המרכזית, ו-60% חושבים שבעיות כלכליות מובילות לכך.

אחד הדברים שהכי מעסיקים אותנו הוא זוגיות, ורובנו מחפשים בשלב מסויים את מערכת היחסים שתיקח אותנו לחופה. אבל החלום הבורגני של בית, אמא-אבא-ילדים, שתי מכוניות וכלב השתנה מאוד בשנים האחרונות וזוגות רבים מוצאים את עצמם מתגרשים או מעדיפים מראש להימנע מחתונה.

הסיבות: בגידות ובעיות כלכליות !

בסקר נבדקו גם מהן הסיבות לגירושין לדעת הישראלים. 62.5%, רוב הנשאלים, אמרו שבגידה היא הסיבה המרכזית; 60% מהנשאלים חושבים שמדובר בבעיות כספיות; 56.8% מאמינים שמדובר בחוסר התאמה; 45.8% חושבים שזה משום שבני הזוג פשוט הפסיקו לאהוב; ו-45.2% מהנשאלים אמרו שאחת הסיבות המרכזיות היא אי הסכמה בין בני הזוג על אורח החיים (דתי, חינוך, מקום מגורים וכו').

גרושים ואלמנים מיקמו את סעיף הבעיות הכספיות במקום הראשון כסיבה לגירושין (76.9%), כך גם הנשואים (58.4%), והרווקים מיקמו את הבגידה כסיבה העיקרית (74.1%).

להישאר בשביל הילדים?

ומה קורה לילדים לאחר שמתגרשים? 47.2% מהנשאלים ענו שאם להורים לא טוב ביחד עדיף גם לילדים שלהם שהם יתגרשו. 26.2% אמרו שאם יש ילדים, כדאי לשמור על הנישואין בכל מחיר ו-22% ענו שלעובדה שיש או אין ילדים לא צריכה להיות השפעה על ההחלטה. מבין הנשאלים, יותר גברים חשבו שצריך לשמור על הנישואין למען הילדים (32.2%), לעומת 20.6% מהנשים. כך גם 27.7% מהנשים ענו שלעובדה שיש או אין ילדים לא צריכה להיות השפעה על הגירושין לעומת רק 16.4% מהגברים.

 

 

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
1
لماذا لا يمكن قرأة المقاله دائماً ما تغطي صور اصحاب الفيسبوك المقالات
لاصحاب الموقع - 23/04/2013
2
اعتقدت ان المشكلة فقط عندي. الى موقع كرملنا...لا يمكن قرائة المقالات التي تنشروها لان وجوه اصحاب الفيسبوك تغطي. لعلاجكم المستعجل
رقم 1 على حق - 24/04/2013
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות