x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
הופלו אתרי משרד ראש הממשלה, הביטחון והחינוך
07/04/2013 - כרמלנא

האקרים מקבוצת אנונימוס מימשו את איומיהם ובמהלך הלילה החלו להפיל מספר רב של אתרים ישראליים, בהם של משרדי ממשלה. מרבית האתרים שבו לפעילות תוך מספר שעות .

האקרים מקבוצת אנונימוס מימשו הלילה את איומיהם והחלו להפיל מספר רב של אתרים ישראליים, בהם של משרדי ממשלה. קבוצת ההאקרים "אנונימוס" בשיתוף עם פעילים פרו-פלסטינים יזמו מתקפה נגד אתרי ממשל וגופים גדולים בישראל על רקע הסכסוך הישראלי-פלסטיני. הם הפילו בין היתר את אתר משרד ראש הממשלה, אתר משרד הביטחון, אתר משרד החינוך, אתר המשרד לאיכות הסביבה, אתר התעשייה הצבאית, אתר הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, אתר האגודה למלחמה בסרטן ועוד עשרות אתרים ישראלים קטנים. בחלק מהאתרים השאירו ההאקרים מסרים פרו-פלסטיניים ומוסיקה רועשת. מרבית האתרים שבו לפעילות לאחר מספר שעות.

הגורם ציין כי בנוסף להיערכות לבלימת המתקפה, גופים במערכת הביטחון ינסו לאתר את מוקדי המתקפה. הוא הוסיף כי בין משרדי הממשלה, בהם משרד הביטחון, שירות הביטחון הכללי וצה"ל, יש שיתוף פעולה הדוק שנועד לתאם העברת מידע בזמן אמת, מחשש שהמתקפות יבוצעו ממחשבים "נגועים" בווירוס שמסוגל לחדור למחשבים תמימים ולהשתלט עליהם למען המתקפה, מבלי שבעליהם יידע על כך. ממשרד הביטחון נמסר כי "היערכות מוקדמת של מומחים לאבטחת מידע במשרד הביטחון סייעה להשבת האתר לפעילות תוך דקות אחדות".

במהלך מבצע "עמוד ענן" בחודש נובמבר האחרון נפרצו כ-700 ישראלים, לרבות האתר הרשמי של הנשיא פרס, האתר הרשמי של ח"כ דני דנון ועוד. ההאקרים אף טענו כי מחקו את "בסיס הנתונים" של בנק ירושלים, אם כי לא בדיוק ברור למה הם מתכוונים. כל הפריצות הללו יוחסו לארגון "אנונימוס".

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות