x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
תושב דליה כותב לכרמל ורפיק
02/04/2013 - כרמלנא

תושב דליה כותב לכרמל ורפיק

תושב דליה פונה לכרמל ורפיק דרך אתר כרמלנא ואומר :אתם מועמדים מהמסורת הישנה ולא תוכלו לשנות את מצב הכפר .

אני פונה אליכם כרמל ורפיק ובמיוחד רפיק ,אחרי שרפיק הצהיר שהוא מתמודד שמחתי מאד וראיתי בו המועמד שיציל את הכפר אך התברר לי שרפיק הוא עוד מועמד שרץ אחרי המסורת הפוליטית ,רפיק כמו כרמל יהיה שבוי לרצונם של המשפחות ,רפיק אולי ינצח אולי לא אבל הדרך בה ינהל את המערכה היא אותה הדרך הישנה והאפורה ,דילים דילים והבטחות ויום יבוא אחרי הבחירות ויצטרך לפרוע את ההבטחות ולחלק את השלל .

המועמד השני כרמל כבר שקוע מעל הראש בהבטחות על ימין ושמאל ,למרות שדרך התמודדות כרמל היא מתוך תנועה ועל ידי בחירות פנימיות לא מנקה אותו מלהיות מועמד חמולתי כמו רפיק שבלי בחירות ובלי רעש גם הוא מועמד חמולתי .

אני בתור תושב לא מעניין אותי מי מבניכם יבחר ,אלא מעניין אותי מה יהיה הלאה ?

פנייתי אליכם שתנהלו מערכת בחירות בלי הבטחות ובלי דילים ובכך תתנו לכפר חופש ואי כפיה וחלוקת שלל ,הרי גם בלי דילים והבטחות יש אנשים שיצאו להצביע !

בואו תשנו את הנורמה הקיימת כי עתיד הכפר ישאר תחת אונס המשפחות השולטות ,ברור שאחד מכם ינצח ,אבל אם תמשיכו באותה דרך ילדינו ימשיכו לסבול .

עצה ממני בתור אדם רגיל ותושב הכפר ,תתעוררו ואל תהיו ליצנים ושבויים.

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
1
ههه كله عمك خالك ..فقط عمال نغيير وجوه .لا غير ههه
عوني حلبي - 02/04/2013
2
תודה לכותב ,צודק אבל כרמל עדיף על משפחת חלבי ורפיק
משפחה קטנה - 02/04/2013
3
המצב ישאר רע ,חבל על העתיד שלנו כי פשוט נמאס מכולם
עביר - 02/04/2013
4
כל הכבוד לך תושב אבל רפייק אחר לא הגיוני לשוות אותו באחר שאכזב כולם
והבה - 02/04/2013
5
עצה ממני בתור אדם רגיל ותושב הכפר רפייק נכנס עם מסמכים לא שקרים והבטחות
לייק - 02/04/2013
6
לו אלגמל שאף חורדבתו קאן וקע ונקסרת רקבתו מעק קול אלחק לו בדו יתגיר שי עזמן אלחלביה קאן רמזי גירו בס מפיש נתיגי קולו נפס אלשי אלעאאליה ולעונסוריה קאתלתהון עשאן היק מש רח אדעם חדא מנהון ואלא יקון מע הלבלד אלחזין
חסוניה - 02/04/2013
7
كلامك مزبوط من وقت ابو معين اتعلمت الناس شو ابتعطيني وبهمهاش المصلحه العامه كذالك نصف البلد اتعودت على انها متدفعش ارنونه ومياه من زمن ابو عزام لليوم هذا الي حجزولو على الغساله 25 سنه مدفعش لا مياه ولا ارنونه ومثلو مثايل اذن اخي العزيز كيف بدك مجتمعنا يقبل المعادله الي حضرتك عم اطالب فيه مع انها صحيحه
المصلحه الشخصيه فوق كل اعتبار للاسف - 03/04/2013
8
צודק וזה האמת היום רפיק חלבי נכנס כמעת לכול בית ומבטיח הרבה דברים למשל היה אצל ...........והבה והבטיח לא שאשתו תהיה המזכירה שלו והיום ............נלחם שרפיק יהיה ראש מועצה בכלל האבטחות וככה הוא עושה דליה בחיים לא תתקדם אם יש אנשים כאלה .
מישהו - 03/04/2013
9
בטח אתה צודק אבל לדעתי רפיק חלבי אסור לא להיות ראש מועצה כי בן אדם יצא על אונס מערוץ 1 איש לא נקי אסור לא לעבוד עם פקידות במועצה איש מסוכן לעומת כרמל איש נקי לכול דבר .
ע - 03/04/2013
10
לפחות כרמל לא גזען כמו משפחת חלבי שמעניין אותם רק הכסא תנו עוד קדנצייה לכרמל הצנוע
תושב פשוט - 03/04/2013
11
האנשים בדליה בעלי אינטרס במיוחד משפחת חלבי הגזענית
צודק - 03/04/2013
12
אני ער מאוד לתרחישים שקורים בתנועת סווא ואני חושב שזה הדרך הנכונה כי בסופו של דבר התנועה תצמיח עוד ועוד מתמודדים ממשפחות קטנות וזה עניין של זמן. אני הצבעתי בעבר לרמזי והיום אני עובר לכרמל.
ממשפחה גדולה - 03/04/2013
13
מר רפיק אדם לא נקי אשר סולק מחטיבת התקשורת בעקבות הטרדה מינית כנ"ל לא אושר לכהן בתפקיד מרצה באוניבריסטאות עמק עזראל, ובר אילן בעקבות התיק הפלילה והטרדת נשים, נוסף בחודש האחרון הפסיד את המכרז בחברת התקשורת הוט, נוסף היה שותף שנים לאי התפתחות הישוב עם אבו עזאם, ומר רמזי חלבי, והיה נגד ]המי חלבי ואכרם לעולם לא הצביע למועמד שאינו חלבי, פשוט אינו אינטליגנט פשוט גזען.....כרמל נקי ואדם שהצליח בסמשך שלךוש שנים לגעת בכל תחום חייבים לתת לו עוד קדנציה בכדי שימשיך בעשייה, משפחת חלבי מחכים למשפחות הקטנות בפינה ותאמינו לי....הם אומרים עדיים על המשפחות הקטנות שהם שאנחנו נטבפ במשפחות ביד קשה אל תתנו לישוב לחזור עוד 60 שנה , את כרמל תמיד ניתן להחליף לעומת חלבי לא ניתן אם יחזרו לשלטון, היום מי שמנהל את המעוצה ובכבוד רבה נציגי משפחות הקנות .... רק כרמל תצביעו
איש ממשפחה קטנה שהצביעה שנים חלבי - 03/04/2013
14
רק לעאמר חסיסי יש את האומץ לשנות תקשיבו למה שהוא אומר ואיך שהוא מדבר ותבינו שאפשר אחרת
צעיר - 03/04/2013
15
داليه الكرمل سوف تشتاق إلى الشاب انور حلبي الوحيد الذي كان. له الجرئه ألأنه امن بكل. ديلاوي حر انا لا أصوت للعشائر يه
مواطن حر - 03/04/2013
16
לתושב דאליה והאחרים שחושבים אותו דבר... أصابع ايدكن نفس شئ؟؟؟ أكيد لا عشان هيك لا تحكموا ع رفيق هيك
الداليه تجمعنا - 04/04/2013
17
כרמל עוד ומשקיע בכפר ורפיק משקיע בפייסבוק
עילה זגירה - 04/04/2013
18
كرمل مشغلي يهود فالحسبات شو فش عنا ناس تشتغل هالشغل جايبين غربا
طالب - 05/04/2013
19
אנחנו ב-2013 ,זה לא יפה ולא נעים לדבר על משפחה בכללותה,יש תמיד יוצאי דופן,אני ממשפחת חלבי ולא מוכן להתייחס לכאלה שכותבים בצורה כזו על כל המשפחה ,ולא מקובל עלי שיגידו זאת על משפחות אחרות ,אני ממשפחת חלבי שתמכתי באכרם חסון ואין לי שום בעיה לתמוך בכרמל ,אך לדעתי כרמל ניסה ולא ממש הצליח,אני בעד שינוי והייתי מאד רוצה שיתמודד אדם משפחה קטנה,אך לצערי אנחנו לא מתקדמים בעניין הזה (עדיין מצב הגזענות קיים בכפר),תסתכלו אין כבר מהיום כל משפחה קטנה כגדולה עושים ישיבות ואסיפות ע"מ לבחור מועמד,אז רוב המשפחות אוהבות את השייכות ולהרגיש גדול ושמישהו ייצג את המשפחה,אתפלל שיקום מומעד ובאמת יצליח ולא משנה מאיזה משפחה אני הראשון והרבה כמוני שיתמכו במישהו שסופסוף יעבוד כמו שצריך. דבר אחרון,כל מה שקשור למים,ארנונה ויס"מ,אני מאד תומך בכרמל ובטיפול חריף לאנשים שלא משלמים מים וארנונה,לבחור מומעד לראשות זו זכות,אך לשלם ח-ן מים וארנונה זו חובה!! לכן אני בעד יד קשה לכל מי שלא משלם,כמובן לא כולל יוצאי דופן כמו זקנים/אלמנות וכו' תודה tonaj@walla.com
מציאותי.. - 06/04/2013
20
لنمره 6 شو زناخت هالدم او بتكتبي في العربي او بتكتبي في العبراني افضل اذا بتكتبيش.وافضل اذا بتصوطيش.
حلبي - 06/04/2013
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות