x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
כדורגלן חשוד ברצח צעירה במלון בנתניה
28/03/2013 - כרמלנא

    כדורגלן חשוד ברצח צעירה במלון בנתניה

בית המשפט הורה לשחרר למעצר בית את הכדורגלן החשוד ברצח האישה במלון כרמל בנתניה. ממצאי הנתיחה העלו שהיא נחנקה ומתחזק החשד שנרצחה ונזרקה מחלון החדר שבו שהה עם חברו. השחקן טען: היא הכירה את חברי. מעצר החבר הוארך בשבוע .

שחקן כדורגל זר וחברו, אזרח קונגו, נעצרו הלילה (ה') בחשד למעורבות ברצח הצעירה שגופתה נמצאה אתמול למרגלות מלון כרמל בנתניה. חקירת האירוע הועברה לטיפול צוות חקירה מיוחד (צח"מ), והשניים הובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בפתח תקווה. ממצאי נתיחת הגופה מעלים כי סיבת המוות היא חניקה. לפיכך, מתחזק החשד שנרצחה וכאשר פגעה במעקה הייתה כבר ללא רוח חיים. שני החשודים מכחישים מעורבות במותה.

בית משפט השלום האריך בשבוע את מעצרו של אחד החשודים אריציה אקאלסונגו. סנגוריתו, עו"ד קטי צווטקוב מהסנגוריה הציבורית, טענה כי מרשה מודה שבילה עם הצעירה במהלך הלילה ועד השעות שלפנות בוקר, אך מכחיש שרצח אותה. הוא טען בדיון כי לאחר הבילוי, הצעירה יצאה מהדלת ולא מהחלון, וכי הוא אינו יודע היכן בילתה בהמשך. בית המשפט הורה לשחרר את הכדורגלן למעצר בית, אולם לבקשת המשטרה הוחלט לעכב את השחרור כדי לאפשר לה לערער על ההחלטה.

הכדורגלן הכחיש את המיוחס לו וסיפר כי הכיר את הקורבן מתוך ההיכרות של חברו עמה. עוד סיפר הכדורגלן כי הצעירה הגיעה לבקר את חברו בדירתם המשותפת של השניים. בית המשפט הוציא צו איסור פרסום על פרטי הכדורגלן וגם על פרטים שעשויים לזהותו.

המעקה שעליו נמצאה הגופה

 

 

 

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות