x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
פרצוף רחוץ: טיפים לשמירה על ניקיון הפנים
10/03/2013 - כרמלנא

עור הפנים הוא מערכת חכמה של תאים ושכבות. ניקוי נכון של העור יוביל למראה חיוני, בוהק, חי וזוהר, עם מראה מעודן ואחיד. לחלופין, עור לא נקי ייראה עמום, עלולים להופיע עליו קומודונים, נקודות שחורות, פצעים, ברק ומראה לא אסתטי.

ניקיון בשלושה שלבים. 'קליניק'
ניקיון בשלושה שלבים. 'קליניק' יחצ

ניקיון עור הפנים משפיע ישירות על אחידות העור ומכאן גם על אחידות המייק- אפ ועל מראה האיפור על הפנים. פעמים רבות כשאנחנו שוכחות להוריד את האיפור או חוזרות מבילוי ונרדמות איתו, עור הפנים לא מצליח לנשום במהלך הלילה, האיפור המלוכלך מפריע להחלפת תאים בעור בזמן השינה, ובבוקר אנחנו קמות עם תחושה ״מקומטת״ וחסרת חיים לפנים.

ניקיון הפנים ברמה היומיומית נדרש מאוד על מנת לעזור לעור להחזיר לעצמו את החיות, להגביר את קצב חילוף התאים ולהתחדש במהלך הלילה, לנטרל את  השומן העל- עורי, לנקות את הלכלוך אותו צברנו במהלך שעות היום ולהכין את העור לספיגה טובה יותר של הסרום, הפריימר והקרם.

אצל הגברים, פעולת הגילוח, מסירה את תאי העור המתים ובאופן אוטומטי עוזרת בבניית תאים חדשים. לגברים מומלץ לשטוף פנים בסבון המתאים לסוג העור. לנשים, הצריכות לשמור על עור נעים ורך, רצוי להשתמש במסירי איפור איכותיים, לבצע התאמה נכונה של סרום, קרם עיניים, קרם יום וקרם לילה.

הרגלים נכונים
אבקת גרגרים לפנים, 'בובי בראון'
אבקת גרגרים לפנים, 'בובי בראון' יחצ

כמו בהתאמה של סוג קרם הפנים, ניקוי הפנים יתבצע גם הוא בהתאמה לכל סוג עור באופן נפרד; לעור שמן- מוצרים על בסיס מים, לעור מעורב- מוצרים על בסיס דו-פאזי ולעור יבש- מוצרים על בסיס לחות והזנה.

גם אם יש ברשותך קרם איכותי ויקר, ללא ניקוי נכון, הקרם לא יהיה יעיל ולא יחדור לעומק העור כמו שצריך. על מנת לטפל בעור באופן מקיף ואיכותי צריך לנקות ביסודיות. להוריד שאריות לכלוך ואיפור, ניקוז חלב מהנקבוביות, הסרה או פילינג קל להמרצה וסיום עם מי פנים המכווצים ומצמצמים את גודל הנקבוביות ומטהרים אותן. ברגע שהחזרנו לעור את המראה הנקי והקורן ובעיקר את האיזון שלו PH5.5 , נוכל להתאים קרמים מתאימים שיחדרו ויטפלו.

רוצים עור נקי רענן ובריא? הקפידו על הרגלים נכונים וטובים:
*שתיית מים מרובה להעשרת הלחות בפנים (במיוחד בקיץ הישראלי)
*חשיפה מינימאלית לשמש ושימוש באמצעי הגנה מקרינת השמש.
*שגרת ניקוי יומיומית הכוללת הסרת שאריות לכלכוך ואיפור בעזרת חלב פנים. וניקוי יסודי באמצעות סבון או מי פנים. את הטיפול יש לבצע בוקר וערב.
*העשרת העור בסרום, פריימר וקרמים לפי סוגי העור השונים
*טיפול בשכבת העור הפנימית יותר על ידי פילינג מכאני המתאים לשימוש ביתי, ושלא מכיל חומרים פעילים. 

מסיר איפור לעיניים. 'אסתי לאודר'
מסיר איפור לעיניים. 'אסתי לאודר' יחצ

ההבדל בניקוי עור פנים בוגר לעומת צעיר מתבטא בכך שככל שאנו מתבגרים העור מאבד מהקולגן והאלסטין ויחד עם זאת גם את הלחות הטבעית של העור . לפיכך- עור צעיר יכול לקבל מוצרים יותר קלילים ועור מבוגר צריך להשתמש בחומרי ניקוי טובים, סרומים התורמים לשמירה על הלחות הקיימת ולחויות המזינות את העור.


 

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות