x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
הארבה חוזר: נחיל גדול נצפה מעל הר קרן
08/03/2013 - כרמלנא

נחיל גדול של ארבה הגיע ממצרים לישראל והוא נמצא עתה מעל הר קרן בדרכו לאזור קיבוץ רביבים.

החקלאים מתבקשים לאטום את החממות. ארבה בדרום
החקלאים מתבקשים לאטום את החממות. ארבה בדרום



בניגוד לנחילים הקודמים לא חנו מיליוני החגבים באזור פתחת ניצנה אלא המשיכו צפונה. אנשי הגנת הצומח במשרד החקלאות והמומחים של האזור עוקבים בדאגה אחר כניסת מיליוני החגבים, כאשר החשש הוא מהלהקות הענקיות הנמצאות עדיין במצרים ועלולות להגיע גם הן לישראל במהלך השבת.

כל הגורמים המקצועיים מתעניינים בחדשות ממצרים, אך איש אינו מתעניין בפוליטיקה המצרית, אלא רק בכיווני הרוח מסיני ובמצב להקות הארבה הגדולות המגיעות לסיני.

בין היתר, נמסרה הוראה לחקלאים באזור לאטום היטב את החממות. התושבים התבקשו לבצע בהתנדבות סיורים עם רכבי שטח כדי לאתר מקומות איסוף של ארבה. איש המחקר והפיתוח של המועצה האזורית רמת נגב, יענקל'ה מוסקוביץ', אמר אמש: "מדובר ביום משמעותי ואנחנו בדריכות גדולה".

במקביל, פנה ראש המועצה האזורית, שמוליק ריפמן, למשרד החוץ וללשכתו של הנשיא שמעון פרס, כדי שיבקשו מנשיא מצרים, לאפשר למשרד החקלאות הישראלי לרסס בתוך שטחי סיני כדי להדביר את הנחילים לפני שהם מגיעים לנגב.הריסוסים  שביצע משרד החקלאות ביומיים האחרונים חיסלו כמעט לחלוטין את נחיל הארבה שחדר לארץ ביום שני. פרטים בודדים המשיכו צפונה, אלא שכאמור, מדובר בפרטים בודדים בלבד.

צילום: אדי ישראל נחילי ארבה

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות