x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
מלכות ללא כתר: הנשים הלוהטות של אנגליה
06/03/2013 - כרמלנא

האמת היא, שאין לנו סיבה מספיק טובה לעלות גלריה של בריטיות כשרוניות ונוטפות סקס. אנגליה היא מהמדינות שלא חוגגות עצמאות, כי מדובר במונרכיה ואימפריית ענק בעבר, שדווקא נטלה מעמים רבים במזרח התיכון ובאפריקה, את עצמאותן.

 

שיקום מי שלא מודע לעובדה שלפני שנים רבות, היה כאן מנדט בריטי. ועדיין, מכיוון שאנחנו לא עם שנוטר טינה ויש לנו יחסים די טובים עם המלכה, ליקטנו את עשרת הנשים הלוהטות בממלכה הבריטית. מלכות, מלכות, שבא לבכות.

סיינה מילר

שחקנית, דוגמנית ומעצבת אופנה אנגלייה, בת 31, שנולדה בניו יורק ובגיל שנה עברה עם משפחתה להתגורר בלונדון. החלה את הקריירה שלה כדוגמנית קטלוגים ולאחר מכן עברה לפרסומות ולמגזיני אופנה נחשבים באירופה ובין היתר פרסמה את הוגו בוס. ב 2009 הכתיר אותה המגזין "אל", כאישה האופנתית בעולם. התפקיד שהפך אותה לשחקנית נחשבת הוא, אשת חברה האידית סדג'וויק בסרט ה"נערה במפעל". בעבר היתה לה מערכת יחסים עם השחקן ג'וד לאו, שבגד בה עם הבייביסטר של ילדיו.

   

 

 
 צילום: מתוך המגזין facticemagazine 
 

קייט בקינסוול

קייט בת ה 38 היא לא רק יפה, אלא בעלת כישורי משחק מעולים, שאפילו התחנכה באוקספורד. החבילה המושלמת. לתודעה היא פרצה כאשר גילמה את חברתו של בן אפלק בסרט "פרל הרבור". לאחר מכן מצאה את עצמה בתיאטרון הבריטי המלכותי, גילמה את אווה גארדנר האלוהית ושיחקה בעוד דרמות וכמה מותחנים.  

 

 
 צילום: יחצ 
 

קירה נייטלי

קירה נולדה בעיר טדינגטון לפני 28 שנים והחלה לשחק בגיל צעיר. את הפריצה הגדולה עשתה לצידו של ג'וני דפ ההורס כאשר שיחקה את אליזבת' בסדרת שודדי הקאריביים. ב 2004 נבחרה נייטלי על ידי קוראיו של המגזין Hello ככוכבת הצעירה המבטיחה ביותר. ב "אמפייר מגזין" בחרו אותה ככוכבת הקולנוע הסקסית ביותר של כל הזמנים.

 

 
 צילום: יחצ 
 

שריל קול

זמרת בריטית מצליחה בת 29, סולנית להקת הבנות המצליחה "Girls Aloud", שנולדה למשפחה ענייה בניוקאסל. הייתה אחת מצוות השופטים בתוכנית הטלווזיה "The X Factor" הבריטית, בין השנים 2008-2011.

 

 
 צילום: יחצ 
 

ג'מה אטקינסון

שחקנית, אישיות טלוויזיונית,ולאחרונה גם נערת זוהר ודוגמנית הלבשה תחתונה, בת 28, ילידת מנצ'סטר. היא עלתה לתהילה כאשר הופיעה באופרת הסבון בגיל העשרה ולאחר מכן החליטה לפתוח בקריירת דוגמנות. יש לה קול צרוד וסקסי והיא מספרת, על אימון בחדר הכושר פעם ביום ועם גוף חטוב, שכזה אי אפשר להתווכח.

 

 
 צילום: יחצ 
 

קלי ברוק

שחקנית אנגליה, מעצבת בגדי ים לעת מצוא ומגישת טלוויזיה. קריירת הדוגמנות שלה החלה בגיל 16 והיא בילתה את זמנה מתרוצצת בין מסלולי תצוגות אופנה לקטעי וידאו של פופ, מופיעה בסרטים ועושה הופעות בטלוויזיה. נחשבת בבריטניה לאחת מהנשים, בעלות יכולת מולדת לגרום לקוצר נשימה  של המין הגברי.

 

 
 צילום: יחצ 
 

אליזבת' הארלי

שחקנית ודוגמנית בת 47, שעלתה לתודעה שלנו בשנות התשעים בזכות היותה החברה של יו גרנט. היא עמדה לצידו של גרנט, שנתפס עם פרוצה באיזשהו חניון נידח, אך לאחר כמה שנים נפרדו השניים. האמפתיה שהאנגלים ובכל העולם רכשו לה לאחר מקרה הפרוצה, הפכו אותה לאישה מפורסמת מיד. היא השתתפה בכמה סרטים והייתה בין היתר הפנים של אסתי לאודר במשך שנים רבות.

   

 
 צילום: יחצ 
 

ריצ'ל וויס

השחקנית הסקסית הזו, נולדה בשנת 1970 בשכונת וסטמינסטר שבמרכז לונדון. את קריירת הקולנוע שלה החלה ב-1996 כאשר הופיעה בסרטו של ברנרדו ברטולוצ'י "לגעת ביופי" ואת פריצתה הגדולה החלה בשנת 1999 בסרט שובר הקופות של סטיבן סומרס. אחד הסרטים הזכורים ביותר שלה הוא "הגנן המסור", שבזכותו גם לקחה אוסקר על תפקידה. לפני שנה נישאה לדניאל קרייג, הלא הוא ג'ימס בונד.

 

 
 צילום: יחצ 
 

רוזי האנטינגטון וויטלי

דוגמנית העל והשחקנית הצעירה בת ה-25, נולדה בפורתמות' שבאנגליה. החלה לעבוד כדוגמנית בגיל 16 והתפרסמה לראשונה בשנת 2008, כאשר כיכבה בקמפיין הסתיו/חורף של חברת ברברי. על הדרך דגמנה קצת לויקטוריה סיקרט והייתה נערת שער בשורה של מגזינים מובילים, בהם ווג הבריטי (מרץ 2011), FHM, GQ ו-Elle. ב 2011 נבחרה על ידי המגזין מקסים לאישה הסקסית בעולם.

 

 
 צילום: מתוך המגזין מקסים 
 

ג'סיקה בראון פינדליי

הכוכבת הצעירה, בת ה 24 המשחקת את סיביל הפמינסיטית בסדרת המופת "אחוזת דונטון", היא הדבר הלוהט הבא בבריטניה הגדולה. היא מזכירה מאד את ריצ'ל וייס ומשתתפת בימים אילו בסרט הראשון שלה "אלבטרוס". 

 

 
 צילום: יחצ 

 

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות