x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
הליכוד: הצענו האוצר ללפיד, החוץ נשאר אצלנו
05/03/2013 - כרמלנא

גורמים בליכוד-ביתנו אמרו הערב (יום ג') כי תיק האוצר הוצע למפלגת יש עתיד של יאיר לפיד. במקביל, אמרו הגורמים כי הובהר ללפיד שתיק החוץ, אותו הוא דורש, יישאר בידי הליכוד-ביתנו.

נתניהו ולפיד נועדו ביחידות ביום שישי האחרון, לפני כניסת השבת. דבר הפגישה בין השניים לא פורסם. לפיד התייחס אתמול בישיבת הסיעה: "יש עוד סוגיות שלא פתרנו אותן, צריך לזכור שהפוליטיקה הישראלית היא פוליטיקה של הפתעות. יחד עם זה אני מקווה שעם ראש הממשלה והשותפים הפוטנציאליים נצליח להקים ממשלה טובה ויציבה שתצליח לעסוק במה שטוב למדינה ולא במה שטוב לפוליטיקאים ושבארבע-חמש השנים הקרובות נעבוד כדי לשפר את חייהם של אזרחי ישראל, כולל האזרחים החרדים שעוד יגלו שיש עתיד לא נגדם אלא להפך".

 

אתמול אמר מקורב לראש הממשלה כי "אצל נתניהו מתחזקת ההערכה שתיק החוץ יילך לאביגדור ליברמן, האוצר לבנט או ללפיד, ואילו משה (בוגי) יעלון הוא המועמד המוביל לתפקיד שר הביטחון".

 

 אתמול נודע כי יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט דורש לקבל את תיק האוצר, ואילו יו"ר יש עתיד יאיר לפיד חזר על דרישתו לקבל את תיק החוץ. אותו מקורב לראש הממשלה טען שנתניהו השיב ללפיד בשלילה, היות שתיק החוץ הובטח כבר למספר 2 בליכוד־ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן.

 

באשר לתיק האוצר אמר אתמול בציניות גורם בליכוד כי "אם לפיד ובנט כל־כך מתואמים, הם בטח כבר יגיעו להסכמות ולא יריבו עליו". ההערכה היא כי לפיד איננו מעוניין בתיק האוצר ולפיכך יילך התיק לבנט.

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות