x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
נתניהו לש"ס: כנראה שלא תצורפו לממשלה הבאה
03/03/2013 - כרמלנא

בפגישה שהתקיימה היום (א') אמר נתניהו לשלושת ראשי ש"ס כי לא עלה בידו לפורר את הברית בין לפיד לבנט, ובש"ס הבינו כי דרכם לאופוזיציה סלולה.

אריאל אטיאס, אריה דרעי ואלי ישי. בדרך לספסלי האופוזיציה
אריאל אטיאס, אריה דרעי ואלי ישי. בדרך לספסלי האופוזיציה


לדברי גורם במפלגה האופציה האחרונה נמצאת בידיים של יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ'  אשר יכולה להכריע את עתיד הקואליציה הבאה. במידה ותיכנס אליה, החרדים יוכלו להצטרף לממשלה.

"בנט ולפיד החליטו להחרים את החרדים, ובמצב הנתון אין לראש הממשלה אפשרות להקים קואליציה בלעדיהם אם שלי יחימוביץ' מסרבת להיכנס לממשלה", הסביר אותו הגורם. הוא הוסיף כי "אם יחימוביץ' לא תיכנס לממשלה, אנחנו נהיה באופוזיציה ומשם נשרת את הציבור בגאון".

אמש תקף יו"ר ש"ס אלי ישי את יו"ר " יש עתיד" יאיר לפיד שכתב בפייסבוק כי לא יישב עם החרדים בממשלה. ישי כתב בסטטוס באותה הרשת החברתית  כי "בכוונת רובהו הפוליטי של לפיד אין ולא הייתה כוונה להטיב עם מעמד הביניים".

לדבריו "הוא גייס את יכולת הכתיבה, ההגשה והרטוריקה שלו למטרה אחת בלבד - הוצאת החרדים אל מחוץ לממשלה, אל מחוץ לחברה הישראלית. לפיד לא הפנים שאיננו קבוצה לצד האוכלוסייה הישראלית - אנחנו חלק ממנה. הדרת החרדים הפכה עבורו לערך מקודש".

ישי גם לא חסך שבטו מנפתלי בנט: "השנאה של לפיד כלפינו חזקה יותר מהאהבה של בנט לחלקי ארץ ישראל השונים והדאגה להתיישבות, שאם לא כן, היה יודע שמחיר חבירתו ללפיד, הוא מחיר יקר עבור המתיישבים ביו"ש.

הוא הוסיף כי "השותפות בין השניים, ביום המחר, בסיום מופע היחצנות של לפיד להוצאת החרדים, תפגע במחנה אשר חרט על דגלו שלא תהיה התנתקות נוספת, המחנה שמבין שבטחון קודם לשלום. בימים הקרובים, ייקבע סופית הרכב הממשלה ללא חרדים ומה שייקבע עוד באותו היום יהיה עתיד ההתיישבות. הפרחים לבנט. הוא הקריב את עתיד ההתיישבות על מזבח שנאת החרדים".

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות