x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
שחקניות הכדורגל הכי לוהטות בעולם
02/03/2013 - כרמלנא

אנוק הוגנדיק



כנראה שלא באמת חייבת להיות כלולה בשם המשפחה שלך המילה 'ואן' אם את רוצה לייצג בכבוד את נבחרת האורנג', ואת יכולה להסתפק בשם משפחה שישבור את השיניים לכל שדר מסכן שלפחות ימצא מעט נחמה כשיציץ בתמונות של שחקנית ההגנה ההולנדית הנפלאה הזו.

1985 הייתה השנה בה הגיחה לעולם הפלא הבלונדיני הזה, אשר סבלה מגיל צעיר ממחלת ילדות קשה שמנעה ממנה לנוע בקלילות כשאר הילדים, אבל הביאה אותה לאחת מתכניות הילדים הבולטות בהולנד, שם, בגיל 12, היא הצהירה על כוונתה להתגבר על המחלה ולהגשים את חלומה ולהתאמן עם אוטרכט מהליגה ההולנדית הראשונה.

כנראה שלפעמים חלומות באמת מתגשמים, ולאחר שהחלימה מהמחלה, קיימה את האימון עליו חלמה, הראתה ניצוצות לא רעים בכלל, ובגיל 22 הוחתמה בקבוצת הנשים של המועדון. מאז היא הספיקה לשחק עונה אחת בקבוצת בריסטול באנגליה ולככב בנבחרת הולנד. כיום, נחשבת אנוק לאחת השחקניות הבולטות בשלוחה הנקבית של מועדון הפאר ההולנדי איאקס אמסטרדם.


(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)


העבודות הכי גרועות בעולם

הופ סולו


(סריקה, מגזין ESPN)

(סריקה, מגזין ESPN)


במידה והופ סולו הייתה מגיעה לעולם עם היכולת להשתין בעמידה, כנראה שכבר מגיל צעיר היו מסמנים את רגל ימין שלה כמתמודדת ראויה לשמאלית של מסי אחרי שבתחילת קריירת הדשא שלה הספיקה לכבוש לא פחות מ-109 שערים בשנתיים בלבד.

סולו נולדה ב-1981 בוושינגטון והחלה לשחק כדורגל בקבוצת התיכון בו למדה כשהתפקיד הראשון אותו מילאה בהצלחה היה דווקא של חלוצה מחוררת רשתות. את ההסבה אל עמדת השער היא עשתה כשעברה לשחק עבור אוניברסיטת וושינגטון, ואחרי שהוכיחה שגם בין הקורות יש לה מה להציע, החלה את הסיבוב הבינלאומי שלה שכלל קבוצות בשוודיה, צרפת וחזרה לארה"ב אחרי פתיחת ליגת הנשים המקצוענית במדינה. בזמן הפציעות של הקריירה המוצלחת שלה הספיקה סולו גם לככב בגרסה האמריקאית של 'רוקדים עם כוכבים' ולהופיע במדי גוף בלבד על שער המגזין ESPN.

שתי מדליות זהב אולימפיות מעטרות את ארון הפרסים של השוערת הראשונה של נבחרת ארה"ב. אבל למרות הכבוד וההילה היוקרתית, כנראה שמה שבאמת ייתן לכם את חשק לפצוח בקריירה אולימפית חייב להיות מה שהיא סיפרה על המתרחש מאחורי הקלעים של כפר חמשת הטבעות: "מה שקורה שם אחרי תחרויות זה מטורף לגמרי, ראיתי אנשים מקיימים יחסי מין בחוץ, על הדשא ובין בניינים. אנשים שם משתגעים לגמרי."


(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)


הפוליטיקאיות הכי לוהטות בעולם

קארה לאנג


(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)


עוד לפני שחגגה 30 שנות קיום, ואחרי שנחשבה על ידי פרשני כדורגל כמי שהולכת להיות אחת מהכוכבות הגדולות בענף, נאלצה קארה לאנג הקנדית לפרוש ממשחק פעיל אחרי סדרת פציעות שכמעט והחריבו לה את אחת הברכיים.

לאנג, ילידת 1986, החלה את הקריירה המקצוענית שלה בגיל צעיר מאוד ומחזיקה בשני שיאים מרשימים שמחזקים את העניין הזה: השחקנית הצעירה ביותר שזומנה לסגל נבחרת הנשים של קנדה, אחרי ששרה את ההמנון הלאומי כבר בגיל 15, ובאותו גיל זכתה בתואר כובשת השער הצעירה בכל הזמנים במשחק רשמי, אחרי שכבשה לזכות נבחרתה במשחקה נגד נבחרת הנשים של ווילס בשנת 2002.

במהלך הקריירה הקצרה והמרשימה שלה הספיקה לאנג להצטיין במדי מכללת UCLA, לייצג את נבחרת קנדה בשלל טורנירים בינלאומיים, כולל זכייה בטורניר ה- CONCACAF ב-2010 אחרי ניצחון בגמר על מקסיקו, ובסופו של אותו משחק להצהיר בדמעות על פרישתה ממשחק כולל האמרה שמזוהה איתה עד היום: "קיבלתי כל מה שיכלתי מהספורט הזה ונתתי לו את כל מה שהיה לי".


(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)


היהודיות הלא ישראליות הכי לוהטות

קיה סימון


(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)


כל מי שטייל באוסטרליה בטח שמע על האבוריג'ינים, ילידי היבשת המקוריים והנתונים הפיסיים יוצאי הדופן שלהם. קיה סימון הילידה האוסטרלית, היא זו שלקחה את הנתונים הפיזיים האלה צעד אחד קדימה ועשתה מזה קריירה לא רעה בכלל שנמשכת עד היום.

סימון, בת ה-22 עשתה את הספתח שלה על מגרשי הכדורגל רק לפני ארבע שנים בתור חלוצה של קבוצת 'סנטרל קואסט מרינרס' וכבשה חמישה שערים בעונתה הראשונה. שנה לאחר מכן נרכשה ע"י אחת הקבוצות הבולטות במדינת הגולשים, Sydney FC , שם המשיכה בתנופת הכיבושים שלה עם לא פחות מ-16 שערים ב-30 משחקים.

למרות גילה הצעיר, היא כבר הספיקה להיבחר לפריצת השנה של הליגה האוסטרלית ב-2010, ושנה לאחר מכן להיבחר לשחקנית השנה במדינה, בחירה שהובילה אותה אוטומטית לנבחרת הלאומית שם היא מככבת גם היום עם רזומה שכולל שישה שערים ב-29 משחקים כשהרגל המגולחת שלה עוד נטויה לגמרי.


(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)


פחד מוות: העבודות המסוכנות בעולם

הת'ר מיטס


(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)


לפי הנתונים הגנטיים ששולטים בחדר ההלבשה של נבחרת הנשים של ארה"ב, אין לנו ספק שכל אחד מכם היה שמח לקבל את התפקיד של נער המגבות בנבחרת' ורוב הסיכויים שגם הייתם מבצעים אותו בהתנדבות מלאה - אז אם הופ סולו לא הספיקה לכם, קבלו את הת'ר מיטס שחוץ מלבצע אימוני שחרור בכל יום שני, גם מחלטרת מדי פעם כדוגמנית והספיקה להיבחר ב-2001 על ידי 'פלייבוי' לספורטאית הסקסית ביותר בליגת הנשים האמריקאית.

מיט'ס, בת ה-35, חולקת את אותם מדים כמו סולו וגם משתפת איתה יופי של פעולה ברחבת החמש בעקבות היותה שחקנית ההגנה המובילה של נבחרת הפסים והכוכבים. את הקריירה שלה החלה מיטס אחרי שקיבלה מלגה ממכללת פלורידה ויחד איתה זכתה לראשונה בתולדות הקולג' באליפות ארה"ב בטורניר ה-NCAA שכולל בעיקר אסופה של מכללות, בחורות ופנדלים.

אחרי סיום לימודיה החלה מיטס בסיבוב מרשים, שכלל לא פחות משבעה מועדונים שונים בהם רשמה עשרות הופעות, יחד עם 137 הופעות בנבחרת הלאומית שלה, עד לנחיתתה הסופית במועדון אותו היא מייצגת כיום: ה'בוסטון ברייקרס'.


(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)


סופרות גופות: הנשים הכי מסוכנות בעולם

קוסוברה אסלני


(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)


אם אי פעם חשבתם לעצמכם איך עלולה להיראות המקבילה הנשית של זלטאן איברהימוביץ', כנראה שקוסובורה אסלני היא הדבר הכי דומה שתוכלו למצוא לבעל המקור השוודי, עם קווי דמיון מוצלחים למדי, לפחות מבחינת קריירת הכדור שלה.
בדומה לאליל נעוריה, גם אסלני, ילידת 1989, היגרה יחד עם הוריה לשוודיה אחרי שטעמה את אוויר בעולם לראשונה בקוסובו. כבר מגיל צעיר היא ידעה שספורט הוא מה שהיא רוצה לעשות כשתגדל, והיא החלה את צעדיה הראשונים בנושא דווקא על מגרשי ההוקי הקפוא. אחרי כמה וכמה חבטות שהשאירו סימנים, היא החליטה לזנוח את דסקית המתכת ולהתמקד בכדור בו משחק בעל המספרת המפורסמת ביותר בעולם.

את הקריירה המקצוענית שלה החלה אסלני בגיל 15 בקבוצה אשר שיחקה בליגה השנייה בשוודיה, וכבר בעונתה הראשונה כבשה 49 שערים ב-48 משחקים, והחלה למשוך את תשומת ליבם של סקאוטרים שונים. אחרי העונה המוצלחת עברה לשחק במספר מועדונים בליגה השוודית הראשונה, טסה לשחק עונה אחת בקבוצת 'שיקגו רד סטארס' ומשנת 2012, בדומה לאיברהימוביץ', חתמה על חוזה בקבוצת הנשים של פריז סן ז'רמן.


(צילום: AP)

(צילום: AP)


נו מור לונלי פלנט: הערים עם הנשים היפות בעולם

קורין פרנקו


(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)


למרות היותה במקור שחקנית הגנה, קורין פרנקו הצרפתייה מחזיקה במאגר הכיבושים שלה עשר שערים בינלאומיים במדי נבחרת הטריקולור כולל שער אחד שכבשה על אדמת נס ציונה בניצחון נבחרתה על נבחרת ישראל ב-2011.

פרנקו בת ה-30, החלה את הקריירה שלה בקבוצת הנוער של ASJ Soyaux כשחקנית הגנה, ואחרי שהראתה יכולות כיבוש לא רעות בכלל הוצבה כקשרית התקפית והחלה להיכלל בצורה קבועה בהרכב הפותח של קבוצתה. במהלך ארבעת השנים בהם בילתה בקבוצה כבשה כ-15 שערים.

סקאוטרים של מועדון הפאר הצרפתי ליון שלא יכלו להתעלם מהכישרון יוצא הדופן שלה העבירו את רשמיהם להנהלת הקבוצה שהחתימה אותה ב-2008 על חוזה תחתיו היא משחקת בקבוצה עד היום, כולל הופעה אחת באליפות אירופה שם הודחה יחד עם קבוצתה בשלב חצי הגמר. את הופעתה הראשונה בנבחרת צרפת עשתה ב-2003 במשחק בו הפסידה צרפת 2-1 לסין, אבל כבר שלושה ימים לאחר מכן כבשה את שערה הראשון בנבחרת הבאגט בניצחון 2-1 על הולנד במוקדמות יורו 2009.


(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)


הכירו את הנשים הכי עשירות בעולם

רייצ'ל יוניט


(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)


 

בלתי אפשרי לערוך רשימה כלשהי שקשורה לכדורגל בלי לכלול בתוכה לפחות נציגות אחת של מולדת הספורט הכי פופולארי בעולם. רייצ'ל יוניט הבריטית היא הזוכה בכבוד אחרי שנבחרה פעמיים לשחקנית השנה באנגליה ומתפקדת לא רע בתור הגרסה הנשית של דיוויד בקהאם.

יוניט, בת ה-31, החלה לבעוט קרנות כשהייתה בת 14 בקבוצה עם השם הלא אטרקטיבי בעליל: 'נשות הזאבים' ועשתה את המקפצה המקצועית שלה כשחתמה בשורות קבוצת הנשים של מועדון הכדורגל 'אברטון'. אחרי שחיממה את הספסל במשך עונה שלמה היא שוחררה מהקבוצה כדי לשחק שלוש עונות מוצלחות למדי ב'פולאהם', שגרמו להנהלת 'אברטון' להבין איזה יהלום הם שיחררו ולהחזיר אותה לשורות הקבוצה ב-2004.

שש עונות מוצלחות, כולל אליפות אחת, היא הספיקה לתת 'במועדון של העם', כינויו של המועדון הפחות מצליח מליברפול, לפני שעברה לשחק חמש עונות במדי חתולות הפרא של ניו ג'רזי בליגת הנשים של ארה"ב, והחל משנת 2000 היא מייצגת את נבחרת אנגליה בכבוד גדול כבאנקר בעמדת ההגנה השמאלית.


(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

(צילום: אימג’בנק, Gettyimages)

 

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות