x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
עאמר חסיסי מסכם קדנציה שהייתה
14/09/2018 - كرملنا

זאת הייתה הקדנציה שהייתה,

שלום לכולם,
טובת הכלל , רווחת הפרט ושמירה על כבוד הזולת, זהו עקרון העל שהנחה אותנו וזוהי המטרה, הקו המנחה וההשתקמות מתהליכי הקריסה שנמשכו זמן רב מדי. החזרנו האמון לעתיד ילדינו, ואנו מתחילים להתאושש מהמצב הירוד תוך תכנון נכון וראייה עתידית, הלכנו ונמשיך ללכת בדרך ההגינות והיושר, זוהי דרך ההצלחה וזו הרוח החדשה המנשבת במפרסי המקום ממנו כולנו באים, הכנו את הבסיס שיבטיח את נסיקתינו לגבהים להם אנו ראויים.
אלה חברים חמש השנים שהיו מאז הבחירות, וזה הסיכום שלהן מנקודת המבט שלי ומבלי למנות פרויקטים, לספור אירועים ולפרט השקעות, כי זו הראיה הנכונה ואלה הדברים בעלי המשקל ההסטורי בראיה ארוכת טווח.
ואת כל זה מוביל האיש שהיה ראוי בעיני לבחור בו לפני חמש שנים למשימה הכבדה, רפיק חלבי, האיש שהלכתי איתו יד ביד וכתף אל כתף ולרגע לא היה לנו ספק ביכולתינו להביא את השינוי המיוחל, קיבלנו החלטות קשות והסטוריות,עמדנו בלחץ הציבורי, לא הנדנו עפעף וללא זגזוג ותרגילי מנהיגות מיותרים. יודעים שיש עוד המון מה לשפר ולשנות וערים לכל מכשול בדרך. תודה לך אדוני ראש המועצה על שנים של שיתוף פעולה פורה, תמיכה, הכוונה ועבודה ללא לאות, היום יותר מתמיד רואים את האור בקצה המנהרה.
את הזכות לאמון הציבור רכשנו בעבודה קשה, התמדה ונקיון כפיים, יחד לעוד כהונה.

 

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
1
ענק עאמר ובהצלחה
תומך - 14/09/2018
2
الى الامام ايها البطل وبس رفيق
من دار عوض - 14/09/2018
3
עלה והצליח כל הכבוד אני יודע עד כמה עבדת ונתת ובטוח שרק מתוך שנאה וקנאה ולחץ אנשים יתנו תגובות לא במקום וכל תגובה פוגעת זאת הצלחה כי ראו כמה גדול אתה וכמה עשית לטובת האחר ורק פוליטית יעירו מקווה לעוד קדנציה איש נבון יודע מה לעשות ובטוח שתמשיך כך.אוהב ומעריך אותך עד אין סוף .. משפחת דלית אל כרמל !
للاخ عامر - 15/09/2018
4
בחייך עאמר תפסיק להתרברב ולהרעיף שבחים ומחמאות לאנשים כושלים לאורך כל הקדנציה ,בושה עאמר זו הקדנציה הגרועה והעגומה ביותר בדאלית אל כרמל מאז 1951 ועד היום . תתבייש עאמר עם הבוס(האדון שלך רפיק)
חלבי נורמטיבי - 15/09/2018
5
اشتغلت ولا ما شتغلت نحنا معك عالموت
بس عامر - 15/09/2018
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות