x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
כנס כושל בעניין חיבורי החשמל
20/08/2012 - كرملنا

הכנס התקיים בנוכחות חברי הכנסת הדרוזים וראשי מועצות מנהיגים ואנשי ציבור ובלט בהעדרו מנהיגה הרוחני של העדה שיח מוופק טריף בגלל ביקור בירדן.

בדיון סוכם על שליחת מברק לראש הממשלה לקביעת פגישה דחופה בנדון.וגם על בקשה מחברי הכנסת לקיום דיון דחוף במליאת הכנסת בכדי לדון בבעית חיבורי החשמל.דובר גם על קיום הפגנה גדולה מול משרדי הממשלה רבת משתתפים. במהלך הדיון נשמעו צעקות וקולות רמים בשל האשמות חברי הכנסת וראשי מועצות במצבה העגום של העדה .חלק מחברי הכנסת הטיחו ביקורת בראשי מועצות .והיה ויכוח קולני בין ח'כ שנאן לבין וגיה כיוף.ולא חסך ח'כ מגלי והבה מביקורת על חברי כנסת אחרים.(כאילו כל חייו עבד בשביל העדה )

האבסורד הוא במקום לאמץ הצעות ממשתתפי הכנס על שביתה כללית ברשויות המקומיות וגם שביתה במערך החינוך שתהיה שביתה גלובלית במגזר הדרוזי .

מארגני הכנס גלגלו והפיקו מסכנות שאינן בגדר ישועה לתושבים .ראש המועצה מר כרמל נסראלדין רתח על המשתתפים מרוב גלגול האחריות ואמר שמצידו ימשיך לישון באוהל עד ישיג תוצאות .לדעתי ולדעת רבים קללה תרחף מעל ראשיהם אלו שהיו צד בפירוק האיחוד .כי בזמן האיחוד חיברו חשמל בכל מקום .כל תושב עני או עשיר פשוט או חשוב חיבר ביתו לחשמל וילדיו שמחו במנעמי החיים .האיר את ביתו .אנחנו משלמים עכשיו מחיר השנאה הפוליטית מחיר מאבק רודפי הכסאות .

עצה ממני למארגני הכנס ונבחרי הציבור שלנו היא להחזיר את האיחוד לכל הכפרים .רק כך יחיו התושבים

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
1
כל הכבוד לאתר קרמלנא שנותן מידע לאחרים..וגם תודה לכרמל שדואג
דרוזי - 26/11/2012
2
חבל שאנחנו כך
מאוכזב - 26/11/2012
3
תנו לאמל לנהל את העניין .רק הוא יכול
מבין - 26/11/2012
4
כל הכבוד ומזל טוב על פתיחת האתר
והבה - 26/11/2012
5
יפה ובהצלחה
סלמאן - 26/11/2012
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות