x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
זלאטן איברהימוביץ' הסכים לעבור לפריס סן ז'רמן
11/07/2012 - كرملنا

פריס סן ז'רמן על סף השלמת הרכישה של זלאטן איברהימוביץ' וטיאגו סילבה, וכעת מגיע גם האישור של השבדי. על פי דיווחים בצרפת, חלוצה של מילאן השתכנע לאחר פגישה עם לאונרדו, שחקן ומאמן מילאן לשעבר וכיום המנהל המקצועי של פ.ס.ז', ונתן את הסכמתו למהלך. כעת סוכנו מינו ראיולה נמצא בדרכו לפריס על מנת להשלים את העברת הענק.

כזכור, אתמול (רביעי) כבר פורסם על האפשרות ששני כוכבי מילאן יעברו לקבוצת המיליארדרים מצרפת, והיום מדווחים באירופה שפ.ס.ז' צפויים לשלם 60 מיליון יורו עבור השניים ולצרף אותם לסגנית האלופה הצרפתית.

יו"ר מילאן אדריאנו גליאני תכנן למכור את השניים זו תקופה ארוכה על מנת לאושש מעט את הקופות המידלדלות של המועדון, כשמלבד להכנסה ממכירת השניים - מילאן גם תיפטר מעלות השכר שלהם, שמוערכת ב-18 מיליון יורו לעונה (12 מיליון זלאטן, 6 מיליון סילבה).

מילאן כבר החליטה הקיץ להשאיר את סילבה, שהיה מחוזר על ידי ברצלונה, והאריכה את חוזהו, והבלם הברזילאי אף ציין ש"לעולם לא רציתי לעזוב את סן סירו", אבל עכשיו הוא מסתגל למצב החדש. זלאטן, מנגד, כבר הביע את רצונו לעבור לפאריס, כשנציגו עמל עכשיו על המשכורת שלו בקבוצתו חדשה.

הדיווחים האחרונים באיטליה כבר מדברים על המחליפים הפוטנציאליים למילאן. המועמדים לחלק ההתקפי הם קרלוס טבס, שהסתכסך עם מנצ'סטר סיטי בעונה שעברה, ואדין דז'קו, שלא קיבל מספיק הזדמנויות באלופה האנגלית. עוד מועמד שהוזכר הוא אנדי קארול, חלוץ ליברפול, שברנדן רוג'רס הצהיר שהוא עשוי להיות מושאל מהקבוצה. בהגנה מי שהוזכרו הם דוידה אסטורי מקליארי, דדה מוואסקו דה גאמה, וגם אלכסנדר קולארוב מסיטי מועמד להצטרף.

* עוד באיטליה: הערכה בתקשורת המקומית טוענת שמי שאמור לרשת את החולצה מספר 10 ביובנטוס, שאוישה על ידי אלסנדרו דל פיירו, הוא השוער ג'אנלואיג'י בופון

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות