x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
פפ גווארדיולה חתם ל-3 שנים בבאיירן מינכן
16/01/2013 - כרמלנא

דיברו עליו כיורש של סר אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד, מקורביו טענו כי הוא בכלל מעוניין להחליף את ארסן ונגר בארסנל, רומן אברמוביץ' רדף אחריו במשך תקופה ארוכה והוא עצמו הצהיר רק הבוקר (ד') כי מעבר לפרמייר-ליג קוסם לו. ובכן, פפ גווארדיולה, המאמן המחוזר ביותר בכדורגל העולמי, הפתיע את כולם כשחתם על חוזה ל-3 שנים בבאיירן מינכן.

גווארדיולה, שבארבע שנותיו בברצלונה זכה בלא פחות מ-14 תארים, שישה מהם בעונה אחת (2008/09), יצטרף למועדון הפאר מבוואריה בתום העונה הנוכחית ויחליף בתפקיד את יופ היינקס בן ה-67, שצפוי לפרוש מאימון.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"לתפקיד יורשו של יופ היינקס בחרה באיירן מינכן את אחד המאמנים המוכשרים והמצליחים ביותר בכדורגל העולמי: פפ גווארדיולה", נכתב בהודעה שפורסמה אחה"צ באתר הרשמי של המועדון הגרמני.

"מאמן ברצלונה לשעבר ומועדון הכדורגל של באיירן מינכן הסכימו על שיתוף פעולה מהעונה הקרובה. לגווארדיולה כבר יש הסכם עם הקבוצה שזכתה ב-30 אליפויות בגרמניה עד יוני 2016".

מנכ"ל באיירן מינכן, קרל היינץ' רומינגה, בירך על המינוי הטרי: "גווארדיולה הוא אחד המאמנים המצליחים בעולם ואנחנו בטוחים שהוא יכול לעזור לא רק לנו, אלא לכל הכדורגל הגרמני לזרוח". אולי הנס, יו"ר המועדון, הוסיף: "אנחנו אסירי תודה על העבודה שהיינקס עשה כאן ונשמח מאוד אם נצליח להעניק לו פרידה ראויה. בחיפוש אחר מאמן בסדר הגודל של יופ, רק גוואדיולה בא בחשבון".


עבד על כולנו?

בראיון שהעניק להתאחדות האנגלית לרגל 150 שנה להיווסדה, רמז המאמן הספרדי על עתידו: "כשחקן לא זכיתי להגשים את החלום לשחק בפרמייר-ליג, אבל אני מקווה שבעתיד אזכה להיות מנג'ר או מאמן באחת הקבוצות שם. זו ליגה מיוחדת במינה. אני רוצה להרגיש את האוהדים, את האווירה המיוחדת, את התקשורת וסגנון המשחק השונה"

 

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות