x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
هذه هي أسواء حكومة في تاريخ الدروز منذ قيام دولة إسرائيل.
16/01/2013 - כרמלנא

 

جرت اليوم جلسه أخرى في محكمة الصلح في ألناصره بشان الشكوى التي قدمتها ألدوله ضد مشايخ الدين الذين زاروا الأماكن ألمقدسه والأقارب في سوريا .وقد حضر الجلسة كل من أأمة الدين والمشايخ والمحامين وعضو الكنيست الدكتور اكرم حسون والوحيد عن ممثلي الجمهور .

هذا وبعد انتهاء الجلسة داخل ألمحكه صرح الدكتور اكرم حسون قائلا :

أعود واكرر ما قلته قبل عدة أشهر هنا بان هذه المحكمة والإدعاء ضد مشايخنا الأفاضل لهي  شهادة فقر عار وخجل لحكومة نتنياهو التي فقدت كل القيم الأنسانيه والأخلاقية اتجاه ألطائفه ألمعروفيه . فهذه الحكومة لا تعرف هي ومندوبيها معنى الاحترام التقدير والوفاء اتجاه ألطائفه التي ضحت بأغلى ما لديها.

هذه هي أسواء حكومة في تاريخ الدروز منذ قيام دولة إسرائيل.

كيف يعقل بأن يزور صحافيين يهود دولة ليبيا سوريا السودان بدون اذن وهم لا يعاقبوا .؟

كيف يعقل أن يزور أعضاء كنيست دول عربيه معاديه والحكومة تعاقب فقط المشايخ الدروز؟

فأين حفظ الأخوان لأعضاء هذه الحكومه السيئه ؟   

  

هذه هي أسواء حكومة في تاريخ الدروز منذ قيام دولة إسرائيل.

هذه هي أسواء حكومة في تاريخ الدروز منذ قيام دولة إسرائيل.

هذه هي أسواء حكومة في تاريخ الدروز منذ قيام دولة إسرائيل.

هذه هي أسواء حكومة في تاريخ الدروز منذ قيام دولة إسرائيل.

هذه هي أسواء حكومة في تاريخ الدروز منذ قيام دولة إسرائيل.

هذه هي أسواء حكومة في تاريخ الدروز منذ قيام دولة إسرائيل.

هذه هي أسواء حكومة في تاريخ الدروز منذ قيام دولة إسرائيل.

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
1
יש סדר במדינה הזו שגם אתה ח״כ חסון לא מצליח להבין שאתה אזרח במדינה עם חוק וסדר ואם כניפס ומעדי היו נוסעים בדרך שלפי חוק מדינת ישראל זה לעבור מקוניטרה לסוריה ולא ללכת בצורה עקיפה דרך ירדן , כי אם היה אחד מהם נחטף חלילה , אז הייתי רוצה לראות מה פניך ופניהם אל מול ילדיהם ונשותיהם , הרי יש נוהל מסוים שלפיו נוסעים לבקר קרובים או מקומות קדושים ולא לנסות לעשות פרובוקציות , ואחרכך לבוא ולהאשים את המדינה הרי אתה רואה וכולם רואים שהנשיא קצב הורשע ונהפך בין רגע להיות אדם פשוט שהוא בושה לכל אזרח במדינה כך שזה היה משפט שההסטוריה עוד תלמד עליו , אז המדינה הזו לפחות ב-95% היא מדינת חוק שהוא על כולם , אז תתחיל להפנים שהאי סדר שנמצא בעידה הדרוזית זה מנת חלקם של ראשי מועצות/ עירייה שכיהנו מאז ולא השכילו לדאוג לחינוך ולתשתיות ולבניה חוקית ולשטח של המפות בכל היישוב בפרט בדלית אל כרמל , לכן תפסיק למכור פוליטיקה זולה .
אוביקטיבי - 16/01/2013
2
الله واكبر يا اكرم حسون يا اصيلللللللل
معروفي - 16/01/2013
3
אללה יחמיק יא אכרם חסון סנד אלטאיפה כל אלוקט אללה מעק ואחנא מענק
איש דת מירכא - 16/01/2013
4
למספר 1 איוב, סדר במדינה לא רק על הדרוזים, סדר צריך על נטורי קרטה, על כל יהודי שמבקר באיראן ובסעודיה ובלוב ובכורדסטאן, כל אזרח ישראלי באשר הוא. אתה מאלה שרק מדבר מגרון הממסד ואינך מסוגל להגן על בני העדה שלך, אתה שפל מוג לב אתה נבלה חסר כל בושה כל מה שמענ יין אותך זה כסא בכנסת ולהשמיץ את הדרוזים. נשבר לנו מחלאות כמוך טוב שאין לך סיכוי להיות בכנסת יא זבל.
דרוזי ציוני - 16/01/2013
5
عندما يتحدثون عن حفظ الأخوان او يتملقون بالأمور الدينيه وخاصه ا....... طهبوب عليه وقبل كل شيىء ان يكون موحد ابن موحدة ومؤمن. ......ب لا يجراان يدافع عن ابناء دينه خوف من اسياده المستوطنينم لطن يسمح لنفسه ان يتدخل بامور الطائفه وان يتاجر باسمها وبموقعها من اجل اسياده ومن اجل ان يلعق كندرة الخواجه. النذل لم ولن يصبح رجل بل سيبقى نذل وحقير. ...........هو ............ وهو انسان حقير استغل وبستعل اسم الدروز ومستعد ان ينحني حتى يمتطوه من اجل ان يكون عضوم كنيست. لقد سئمنا هذه الممثلين وسئمنا تصرفاتهم المشينه والذليله. كل من يضصوت ليكود بصوت لذل نفسه ولأحقر الأحزاب وممثليهم من الدروز.
موحد مؤمن - 16/01/2013
6
את הרמה הנמוכה שלך כבר מזמן כל אחד במחיצתך הכיר והריח של הצואה שנודף ממך כמובן זה דבר שמריחים עד מאדים , חלאות אדם כמוך קיימים כנראה גם בקרב עידה פשוטה כמו שלנו , איפשר לתאר את הסירחון שלך אין מילים כמובן שאם זה מישהו שתואם בדיעותיו במקרה את אחד הח״כים אז תמיד אומרים שזה ההוא או אחר , אין קשר בין האנשים אך תלמד לדעת שכלבים כמוך יש להם כפילים ולי אין הבנת תערובת של כל הגברים שבשכונה שלך אתה , אגב סגן השר יהיה בכנסת ואילו חברך המושחת אין לו סיכוי כי המקום שלו באזור התעשיה של דלית אל כרמל ובמכללת כלבו כלום , העיקר שתראו את מושב הכנסת מהסלון בבית , הרי כלבים נובחים לא נושכים
מאוביקטיבי לספרה 4 - 17/01/2013
7
למספר 6 אוביקטיבי-איוב לו הגמל היה רואה את הדבשת שלו היה מתפוצץ ונופל, כשאתה מדבר על חלאות דע שאתה חלאה הכי גדולה שיש בעולם, וגם הכי שפל שיש, אדם נחות כמוך זול שסחר במשפחתו ובעדתו בשביל להיות ח"כ אין לו זכות קיום בישוב שלו. אתה מסוג האנשים שמרגישים עבד וחיי עבדות. כשאתה מדבר על בני אדם תזכור תמיד שאתה לא מבינהם, אתה תמיד היית ותשאר חיית מחמד בליכוד ופח אשפה יזיזו אותך ממקום למקום ובבהתאם לצרכים שלהם, העיקר שתמיד תדבר מהאינטרס שלהם והדרוזים ישלמו את החשבון. לכן אתה ידוע כשפל כך היית וכך תשאר.
פרשן פוליטי-חברתי - 17/01/2013
8
אקרם חסון אתה תיכשל גם במשפט וגם בכנסת וגם במכללה וגם באזור התעשיה וגם במועצה ,כי אתה בן אדם שרודף הון
חלבי - 18/01/2013
9
פתאום אכרם מתעניין בשיח'ים האלה, מה קרה? איפה היית בכל הישיבות בבית משפט שהיו מקודם? פרסומת זולה לאדם זול רודף בצע וכסף. סכנה לחברה
מישהו - 18/01/2013
10
אתה האדם הרע ביותר שהיה לנו אי פעם במועצה המקומית שלנו
תושב - 18/01/2013
11
נכון מאוד ממשלה גזענית בושה לכל דרוזי שמצביע ליכוד ביתנו
חוז אל אכואן - 19/01/2013
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות