x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
سلمان عامر : كحلون وزير بلا شرف ولا يستحق اي تكريم
22/05/2016 - كرملنا

انتقد رئيس مجلس جولس السيد سلمان عامر منح كحلون مواطنة شرف من قبل رئيس المجلس السيد رفيق حلبي .! ويؤكد ان كحلون لا يستحق مواطنة الشرف الا بعد حل مشاكل الطائفة ( الكهرباء وقسائم البناء ).

واضاف السيد عامر انه لا يحترم الوزير كحلون الا اذا اعطى الحلول لمشاكلنا ,والوزير كحلون المسؤول عن تخطيط دائرة اراضي اسرائيل وحتى الان لم تعطي قسيمة بناء واحدة للدروز !!

فأنت وزير بلا شرف ولا تستحق مواطنة شرف

אזרחות הזעתר והלבנה!

בדרך כלל אני כותב פוסטים ארוכים ומפורטים, הפעם אסתפק בכמה שורות מפאת האירוניה, בסופ״ש קיבל שר האוצר משה כחלון אזרחות כבוד בדאלית אל כרמל!
מברוק, אבל על מה בדיוק?
על זה שהוא קנה זעתר ולבנה ביציאה?
אני לא מכבד את השר הזה כל עוד הבעיות שלנו בלי פתרון מעשי, השר כחלון מחזיק בתיק האוצר ומנהל התכנון, מאז שנכנס לא חולק מגרש אחד בכפרים הדרוזים, השר יכול לחתום על צו שעה לחיבור כל הבתים לחשמל ויכול לעקוף את כל הבירוקרטיה, השר יכול לפתור את רוב הבעיות של הכפרים הדרוזיים בלחיצת כפתור, דיבר על דיור ציבורי ומלחמה בטיקונים ובבנקים, כבוד שר הזעתר והלבנה, אין לנו טיקונים ולא יודעים מה זה דיור ציבורי ולא קונים את ח׳רטת חיבורי החשמל, תבדקו כמה בתים חוברו בדליה ואם בכלל חובר בית באזה כפר אחר.
אתה שר בלי כבוד ולא מגיע לך כל הערכה ובטח לא אזרח כבוד, גרפת את רוב קולות העדה ומה גמלת לנו אדון שר הלבנה והזעתר?
לא מעריך אותך כי אתה בלי דרך, בגדת בליכוד, עצמת עין כשהדבר נגע לחבר הטיקון שלך, שתקת במתווה הגז ובא למכור לעם המסכן שאתה בעד הפריפריה והחלשים.
לא מתפלא שמצבנו כל כך רע הרי יש עוד סוחרים בעדה שמנסים לשווק אותך כנסיך הגנבים למען המוחלשים, אבל אתה לא נסיך ואתה דואג לגנבים והפקרת עדה שתמכה ברובה בשקרים שלך.
קיבלת בדליה אזרחות כבוד, בשאר הכפרים תקבל אזרח הזעתר ולהלבנה ולדעתי גם זה לא מגיע לך.
תפסיקו להתחנף אחרת נשאר חצר ביזנטית לכחלון ואחרים

سلمان عامر : كحلون وزير بلا شرف ولا يستحق اي تكريم

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
1
מר סלמאן שילמדו ממך ידברו כמוך רוב ראשי המועצות שלנו אתה גבר ואמיתי וזה מה שחסר לנו במנהיגות של העידה לא כחלון ולא לכל שר אחר מגיע כבוד והערכה הם מתעלמים מהבעיות שבכפרינו
תושב דליה - 22/05/2016
2
ما في حدا بلا شرف غيرك يا سلمان عامر ................... جبان ......................
البطل - 22/05/2016
3
انته شو الك انشاله منعطي ل ...... شو الك ضب حالك مخصكش فرفيق لمين بيعطي اقعد ساكت وهتم بي بلدككككككككككك بدناش حدا يعطينا رايو لمؤن منعطي شكرا
مواطن - 23/05/2016
4
ישר כוח אדון עאמר חסרים לנו בעדה עוד כמה גברים כמוך . בושה לרפיק חלבי חנפן אחד . לא הבנו בדיוק מה כחלון הזה עשה לדרוזים וגם אכרם חסון מאכזב ובגדול . שילכו ללמוד מאמל נסראלדין איך לדרוש ולקדם דברים . רפיק ואכרם אכזבה גדולה .
דלואני. - 23/05/2016
5
اخ سلمان انت ليش زعلان من رفيق كل انسان عندو وظيفه رفيق وظييفتو يبيع حكي يوزع شهادات تقدير يعطي مواطنة شرف للي ما عندو شرف يجيب مغنيين طنطنه قديش بدك اما مشاريع الحمد لله صفر
حبيب - 24/05/2016
6
اخ سلمان انت ليش زعلان من رفيق كل انسان عندو وظيفه رفيق وظييفتو يبيع حكي يوزع شهادات تقدير يعطي مواطنة شرف للي ما عندو شرف يجيب مغنيين طنطنه قديش بدك اما مشاريع الحمد لله صفر
حبيب - 24/05/2016
7
كل يغني على ليلاه. ياسيد سلمان !!
جولس - 24/05/2016
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות