x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
דרוזים out ערבים in :מפלגת העבודה בחרה הרכב שמאלני ,מכה לעסקנים הדרוזים
30/11/2012 - كرملنا

הרצוג בראש, מרב מיכאלי וסתיו שפיר בעשירייה
הזוכה הגדולה בפריימריז בעבודה היא אשת השמאל מרב מיכאלי שתוצב במקום החמישי ברשימה, למרות שזכתה להתנגדות מצד היו"ר יחימוביץ'. גם מנהיגי המחאה החברתית בדרך לכנסת: סתיו שפיר תמוקם במקום התשיעי, איציק שמולי במקום ה-12. במקום ה-21: פרופ' יוסי יונה. עוד פנים חדשות בעבודה: עומר בר לב ואראל מרגלית במקום ה-11. יחימוביץ': "רשימה מצוינת". 

המנצחת הגדולה של הפריימריז בעבודה היא אשת השמאל מרב מיכאלי. העיתונאית מיכאלי רשמה הישג דרמטי והיא תמוקם במקום החמישי ברשימת העבודה לכנסת, למורת רוחה של יו"ר המפלגה שלי יחימוביץ'. גם אנשי המחאה החברתית של הקיץ שעבר בדרך לכנסת: סתיו שפיר, אחת ממנהיגות מחאת האוהלים, דורגה בעשירייה הראשונה, שלושה מקומות לפני איציק שמולי, חברה להנהגה. חברי הכנסת יצחק הרצוג ועמיר פרץ ישובצו אחרי שלי יחימוביץ' במקום השני והשלישי ברשימת מפלגת העבודה לכנסת  ה19

למקום הרביעי ברשימה הגיע איתן כבל ואחרי מיכאלי (שתשובץ, כאמור, במקום החמישי) נמצא במקום השישי הח"כ הוותיק, בנימין (פואד) בן אליעזר. במקום השביעי דורג מזכ"ל המפלגה, חיליק בר (שלא התמודד), ומיד אחריו אלוף-משנה במילואים עומר בר-לב, הרכש החדש של המפלגה. לאחר סתיו שפיר, שתמוקם במקום התשיעי, נמצא פרופ' אבישי ברוורמן.

אחרי שעלו לבמה בבית ברל 25 הראשונים ברשימת העבודה לכנסת ה-19, אמרה יו"ר המפלגה שלי יחימוביץ' כי "אנחנו בסופו של תהליך דמוקרטי ומדהים, שבו ציבור גדול וחופשי בחר בכם בבחירות דמוקרטיות. נשארנו המפלגה היחידה שבה יש פריימריז אמיתיים, נקיים, דמוקרטיים, עם שיעור השתתפות ענקי. ניצבת כאן רשימה מדהימה, לא פחות. אני מודה גם בחלומות הטובים ביותר שלי, לא יכולתי להעלות על הדעת הרכב כזה של רשימה".

יחימוביץ' אמרה עוד כי "יש כאן שנים ארוכות של עשייה עם היסטוריה מפוארת של ביצוע והישגים לצד הנהגה לוחמנית, צעירה ומעוררת תקווה. יש כאן פסיפס מרהיב של החברה הישראלית. הדבר היפה הוא שאף אחד לא מינה אותם, אתם בחרתם בהם והם קיבלו את האמון שלכם, אמון אמיתי ודמוקרטי ובהצבעה חופשית". יחימוביץ' גם שאלה את הקהל בבית ברל: "מה משותף לכל האנשים שעומדים כאן לצדי?" ואז השיבה: "משותף לנו שאכפת לנו מכם"

בראש העשירייה השנייה נמצא אראל מרגלית ואחריו איציק שמולי ומיקי רוזנטל. למקום ה-14 הגיעה מיכל בירן, שהייתה עוזרת של יחימוביץ'. אחריה הגיע ח"כ נחמן שי ואחריו ניצב בדימוס משה מזרחי. במקום ה-17 מוקם ראש המועצה האזורית גלבוע, דני עטר, ואחריו ח"כ ראלב מג'אדלה וח"כ לשעבר נדיה חילו. חותמת את רשימת ה-20 הח"כ שפרשה מקדימה, נינו אבסדזה.

במקום ה-21 מדורג פרופ' יוסי יונה ואחריו ח"כ דניאל בן סימון, שעל-פי הסקרים נמצא במקום לא ריאלי. במקום ה-23 עופר קורנפלד ואחריו איש החינוך, חילי טרופר. למקום ה-25 הגיעה יונה פריטל, מקיבוץ מעלה החמישה.

מזכ"ל שלום עכשיו, יריב אופנהיימר, לא הגיע למקום ריאלי וכך גם איתן שוורץ, נועם שליט וראש העיר רעננה נחום חופרי.

את אולם המפלגה מילאו רבים מצעירי המפלגה ואנשי המחאה החברתית קראו: "מי זה בא, מדינת הרווחה" ו"מחליפים את השלטון". הפעילים הצטיידו בדגלי הלאום ובדגלי המפלגה

איציק שמולי שנבחר למקום ה-12 ברשימה אמר במשדר המיוחד של ynet מבית ברל: "אני מופתע, אני נבוך מכל המהומה סביבי. התקבלתי בזרועות פתוחות במפלגה וזה חצה מחנות. אני חושב שזה לא כזה מוזר שהמחאה מצאה מקום. הגיע הזמן לחבר את מה שקרה ברחובות לקלפי. אף אחד לא יכול היה לחזות את מה שקרה בשנה וחצי האחרונות".

עומר בר-לב, בנו של הרמטכ"ל לשעבר חיים בר-לב ז"ל, אמר במשדר כי "לא האמנתי, אבל האמנתי בתבנה של 60,000 חברי מפלגת העבודה. כולם נתנו לי רוח גבית בצורה כזאת או אחרת. קודם צריך לעבור את הבחירות ואחרי זה תשב המפלגה בראשות יחימוביץ' ותחליט מה לעשות. אני חזק ביצירת שינוי וזה מה שמדינת ישראל צריכה

 

 

 

 

 

 

 

 

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
1
שתדעו מי אלו בעבודה רק ליכוד
ליכודניק - 30/11/2012
2
תצביעו לאיוב
אביב - 30/11/2012
3
כי הדרוזים בגדו בעבודה
אמתי - 30/11/2012
4
רק הליכוד מנצח עם איוב
הליכודד - 30/11/2012
5
מי עוד מאמין למפלגות יא חמיר
אכלו אותה - 30/11/2012
6
בחיים לא אצביע לאיוב ולליכוד
למס4 - 30/11/2012
7
לא להצביע בכלל תמיד דופקים את הדרוזים
חלבי - 30/11/2012
8
יופי אהבתיייייי
אייל - 30/11/2012
9
כן תמיד דופקים את הדרוזים
דרוזי - 30/11/2012
10
ليش دايما احنا هيك ؟؟ لازم نكون ايد وحدة ورأي واحد عشان ننجح بكل شي
درزية - 01/12/2012
11
בהצלה לכולם
ישראל - 01/12/2012
12
לכל דרוזי שיש לא טיפת כבוד לא להצביע למפלגת העבודה .
לא משנה - 01/12/2012
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות