x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
אכרם חסון ותנועת זוז קום מאחדים כוחות
08/12/2014 - كرملنا

image.jpeg

הערב סיכמו אכרם חסון, מבכירי העדה הדרוזית והתנועה החברתית זוז קום על איחוד כוחות ופעילות יחדיו לטובת מטרות חברתיות משותפות

 

תנועת "זוז קום" היא רשת צעירים לאחריות חברתית הפעילה בקידום ההשקעה הציבורית באנשים, ההון האנושי של החברה הישראלית על גווניה. התנועה דוגלת בהצבת הורדת יוקר המחיה ויצירת מקומות עבודה כמשימה לאומית. זאת בין השאר על ידי הפחתת מחירי הדיור, יצירת בטחון תעסוקתי, עידוד התעשייה הישראלית, מתן שכר מקיים ומטרות נוספות.

 

העמותה החלה את דרכה בפעילות התנדבותית בה עסק אלעד פרנק, עוד בשירותו הצבאי כקצין ביחידה מובחרת במשך כתשע שנים. לאחר שחרורו, מיסד פרנק את הפעילות ובנה רשת של חברים ומתנדבים, בעיקר צעירים, סטודנטים ומשפחות צעירות מכל רחבי הארץ ומכל מרקם החברה הישראלית. פרויקט מרכזי של "זוז קום" הוא ליווי מחפשי עבודה למציאת מקומות עבודה חלופיים. כך בין השאר מצאה התנועה פתרונות למפוטרי מפעלים בפריפריה.

 

"אנחנו מבצעים את השינוי עכשיו. כל יום. במקומות רבים בישראל" אומר אלעד פרנק, מנהיג התנועה "מצאנו בקלות שפה משותפת עם אכרם חסון ומצאנו עוצמה רבה בחיבור העמוק עם העדה הדרוזית, שבה אנו כבר פועלים. זה החיבור הנכון של החברה בישראל. אנחנו, האנשים הצעירים ובעלי המשפחות בישראל, צריכים לקחת את המושכות ולשנות את הסדר אצל מקבלי ההחלטות - לגרום להם לשים את יצירת מקומות העבודה והבטחון התעסוקתי ואת יוקר המחיה - שכולם באים יחד כמטרה אחת כמשימה לאומית בראש סדר העדיפויות שלנו. זו הדרך שבה המדינה שלנו תצמח אל הדור הבא ותמשיך להוביל בעולם"

 

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות