x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
צפו בקאמבק האדיר של ארסנל נגד רדינג .כל השערים והמהלכים
30/10/2012 - كرملنا

המשחק בין רדינג לארסנל בשמינית גמר גביע הליגה אמש (שלישי) הטריף את כל עולם הכדורגל, אחרי שהתותחנים הוכיחו שגם בפיגור של 4:0 כלום עדיין לא גמור, וחזרו ל-5:7 משוגע במיוחד אחרי הארכה. 120 הדקות הבלתי נשכחות במאדג'סקי סטדיום של קבוצת התחתית עוד יזכו לעשרות מיליוני צפיות בכל מדיה אפשרית בימים הקרובים, וגם מי שנטלו חלק בחגיגה התקשו להירגע בסיום.

"זה אולי אחד הניצחונות הגדולים שלי", אמר ארסן ונגר, שהתוצאה מעולם הטניס הצליחה לחלץ ממנו בדיחה: "לקחנו את המערכה הראשונה...". המנג'ר הצרפתי הוסיף לאחר מכן: "המפעל הזה לא בראש סדר העדיפויות שלנו, אבל אני שמח מאוד שחזרנו, כי אם היינו מובסים כמו שהסתמן במחצית הראשונה, זה לא היה אחד מרגעי הגאווה שלי במועדון".

"לא הרגשתי כל כך טוב כשהם עלו ל-0:4", חשף ונגר גילוי מרעיש. "באותו רגע רק חשבתי על נאום המחצית השלי בחדר ההלבשה. הרגשתי רע בשביל האוהדים, שחלקם עזב את האיצטדיון, ורציתי שנשמח את אלה שנשארו. אלה שעזבו? להם אני נותן פחות קרדיט". 

 

"הוכחנו לכולם שאנחנו אף פעם לא מוותרים", צהל תיאו וולקוט, גיבור הניצחון שכבש שלושער נהדר. "זה היה משחק לא ייאמן. היינו מאוד רשלניים בהתחלה, והיינו חייבים להתעורר. המנג'ר אמר לנו שזו לא ארסנל, ואחרי ההפסקה הראנו מה אנחנו יכולים לעשות. הוכחנו שיש לנו אופי, וזה ניסיון נהדר לשחקנים הצעירים בסגל שלנו, בתקווה שנוכל לקחת את הגישה הזו גם למשחקי הליגה".

 

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות