x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
راسم ناطور : المجلس يتغنى بوتر العنصرية !!!
03/05/2014 - karmelna
  •  

    راسم ناطور : المجلس يتغنى بوتر العنصرية !!!

            رفيق حلبي لراسم ناطور لا تفهم ما تقرأ !!

    بعد ان عبر رئيس المجلس السيد رفيق حلبي عن اعجابه في مهرجان الفراري عبر صفحته على الفيسبوك , لم يتأخر السيد راسم ناطور في رده على الحالة (ستاتوس) الذي كتبه السيد رفيق حلبي متهما اياه بصرف الميزانيات على امور ترفيهية لا تجدي نفعا حسب قوله , وبانه كان على المجلس ترقيع الشوارع  وترميم البلد بدلا من مهرجانات الخيل والفراري .!!

    السيد رفيق : راسم انت دائما تتدخل وتنتقد وكأننا اغبياء ,يحق لنا ان نفرح , وما المانع في الخيل والفراري ومنازلة الايدي وسميح القاسم ؟

    السيد راسم ناطور : المهرجانات تقام كعمليات تجارية , والمجلس المحلي يعاني من عجز مالي كبير ومجتمعنا ممزق والمجلس يدار على وتر السياسة والعنصرية القديمة , على المجلس ان لا يتعامل مع ترفيه بلا مضمون .!!

    رفيق حلبي :  توجد ميزانيات مخصصة لمثل هذه المشاريع وراسم ناطور لا يفهم ما يقرأ .

  • Rafik Halabi ראסם יקירי תסביר לי בחיאת ראסם למה כל בידור או תצוגה צריך שתהיה בו תרומה חינוכית לפי תפיסת עולמך השמרנית . מדוע כל פעם שיש בידור , פסטיבל או חגיגה צריך להגיב כאילו אנחנו ״טפשים״. תסביר לי מדוע אי אפשר ליהנות מסוסים !! ממכוניות עתיקות !! מפירארי מג׳יוסיטסו , מקראטה ואפילו מהורדת ידיים ?? מדוע לא טוב להביא את מכבי ראשון לציון בכדורסל ?
    אני חושב שיש מקום לכל . לסמיח אלקאסם , לשבוע הספר, לשבוע הפיסול , לצעדה , לפיראס עיסמי וללהקות רוק , לבלט ולדבקה . העיקר שיהיה כיף בדלית אל כרמל והרבה תיירים . מקווה ששכנעתי אותך .
  • 2
  •  
  • ראסם נאטור אתה מדבר כאלו בדלית אל כרמל לא בלט ולא סוסים ולא פרארי ולא סמיח אלקאסם שהיה במתנס שאני עבדתי בו לפני עשרים שנה ותערוכת ספרים רק שאתה הופעת אז להזכירך דברים כאלה נמצאים כיום בידי גופים מסחריים והם חלק מהשוק אלא מה מעוצה שנמצאת בתהליך שיקומי ולא רק כספי אלא חברתי שסועה מתנהלת על פי מנגנה פוליטית וגזענות היסטורית ארוכת טווח כאשר כמעט כל מטר בכבישיה נמצא בו בור הייתי משקיע כל גרוש במקום אחר מה עוד מעוצה כפי שאמרת אתה אינה חייבת לעסוק בבידור שאין לו תכלית אלא בשירות שכולו תכלית מקווה ששכנעתי אותך
  •  
  • Rafik Halabi ראסם הגזמת והוכחת שאינך מבין מה את כותב !!! כסף התרבות צבוע לתרבות ולבידור ולא לבורות . האם באמת הבאת פירארי וסוסים לפני עשרים שנה !!! ובכלל מאיפה היציאה הזו על משפחות !!?? אללה יסאמחק יא סדיקי ראסם ...

 

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
1
אדון ראסם יש לנו חמש שנים לעשות מה שבא לנו אז תמתין חחחחח
חלבי - 03/05/2014
2
לאחר שבאה הפרארי הכפר מסודר לעוד 100 שנה , תוכניות וחשמל היתרי בניה שכונות ................................
פרארי - 03/05/2014
3
לא ידעתה ראסם שרפיק יותר גזען מכל בני משפחתו ?
הלו ראסם - 04/05/2014
4
ראסם שלום אני רואה אותך ראש מעוצה וגם השטח היום מוכן לשינוי שאדם ממשפחה קטנה יהיה מקובל לתפקיד זה אז תחשוב על זה
הגיע הזמן - 05/05/2014
5
بكير يا راسم كل شهاداتك وخبرتك لم تجدي نفعآ في اختيار رئيس مجلس ( مرت الجاي)
וגיה בסיס - 05/05/2014
6
تعوا لنحكي الحق ورايي انا مع راسم يعني بدل ما تعمل مهرجنات للخيل رللسيارات كنت بمال المهرجنات بتوقف عمليه هدم ملعب فادي وبتجمع النفايات من الطرقات وبتصلح شوارع وبتلبي حاجيات المدارس مثل عماره ايله للسقوط اذا لم نسندها ونرمم بها تسقط وكائنها لم تكن وهذا المجلس سدد دينه واقساطه خطوه بخطوه كي يعود ويقف على رجليه من جديد ونامل من رفيق ان يقوم بواجبه كرئيس ومواطن
وحده بهمها امر البلد - 05/05/2014
7
יום אחרי שרמזי מינה את אשתך למנהלת ב/ס תקעתה לו סכין בגב סומך על רפיק שידע לתנהג עם אנשים שכמותך
אנטרנס שלך מעל לכל - 05/05/2014
8
למר ראסם היקר.......הצבעת רפיקקק....תוכל מה שבישלת .........בתאבון
תושב - 05/05/2014
9
يا راسم انت على حق انه لازم تصليح الشوارع وهذا شيء مستعجل.ولكن هذا بدو وهذا بدو وحضرتك في اغلب الحالات فلسفتك زايده وفي غير محلها.صدقني افضل الك واءلنا اءذا بتختصر.
مواطن - 05/05/2014
10
רפיק לא שקר בסך הכול שחק אותה אדם טוב מסכן ... מה עשינו לעצמינו?????? שיא השנאה והגזענות בסוף דלית אל כרמל תיפול במלחמות בגלל הגזען הזה איש מאוד מסוכן .. לא נורא זה כשהמוסר אצל חלק מהאנשים יהיה בלי ערך .. רק תשימו לב לאדון המסכן הזה שנקרא שוויצר ... מקבל אותו ששייך למועצה המקומית על חשבון כל תושבי דלית אל כרמל .. והולך ומדביק על רכב ציבורי סטיקר הבחירות שלו שזה לא חוקי כלל וכלל ושם לב כאילו שהוא אדם לבבי ובדיוק הוא ההפך המוחלט!!!!. מקווה שלא ניפול באסון בישוב הזה!!
ללללך - 05/05/2014
11
يحق للمواطن الديلاوي أن يفرح ويستمتع ولا مانع في إقامة محرجانات خيل, فراري , ومنازلة أيدي ..... ولكن زج اسم الشاعر الكبير سميح القاسم بين عناوين مهرجانات ترفيهيه لا ترتقي الى مستوى الفنون الإبداعيه الراقيه وإستغلال إسم قامه أدبيه شامخه كسميح القاسم يعتبر إهانه له وإستخفاف بإنتليجنسيا المواطن الديلاوي ... أنصح السيد رفيق أن يتسلح بالعمل وليس بالأسماء الكبيره ليسجل نقاط لصالحه ( تعتبر نقاط ضعف ) في محاورته مع الآخرين .
زج اسم سميح القاسم - 05/05/2014
12
אני מקוה שהגזענות והמשפחתיות הגסה והמכוערת תעלם וחלוקי הדעות הקשים תתמתן והקרעים בין הקבוצות המסוכסכות תתאחה ודאלית אל כרמל " כפרנו המפואר " תחזור למיטבה ישוב של ערכים אהבה כבוד סבלנות וסובלנות אני חושב שכולנו מחוייבים לפעול בכנות כדי להחזיר את המצב לקדמותו ומי שמחוייב יותר מכל תושב אחר הוא מר "רפיק חלבי " אשר תרם לאוירה הזאת במסע הבחירות ויתכן גם אחרי הבחירות "רפיק כראש מועצה של כולנו ולאו של פלג אחד חייב לדעתי להתכנס עם עצמו ולשאל את עצמו בכנות וביושר שאלות נוקבות זאת מבלי שיעבוד גם על על עצמו כפי שעבד על אחרים ולאחר מתן התשובות הנכונות הכנות ואמיתיות שלא יתבייש לעמוד מול התושבים ויתנצל על כל הטעויות שנעשו ( חשבון נפש אמיתי של רפיק עשוי לשפר את האוירה ) למען הישוב האהוב שלי אני מאחל לו הצלחה כראש המעוצה
למגיב מספר ( 10 ) - 06/05/2014
13
ראסם ידידי אני מכיר אותך איש עקרונות וכל מלה שלך בסלע האיש הזה נבחר לראשות המועצה ואין לאיש שום חזון ושום תכנית לא להווה ולא לעתיד פשוט מאוד כל מה שנעשה עד היום זה שליפות מהמוטן ללא כל מחשבה או תכנית מסודרת פשוט האיש נמצא בין הפטיש לסדן הוא יתעסק במשך החמש שניים שלו במנויים של המשפחה שלו הוא עסוק לספק גופים למקורבים וגם בזה הוא לא מצליח להרקיב את הפזל כי הוא הפתיח ליותר מעשרה מהמקורבים לכל תפקיד במועצה והלחץ שמפעל עליו לא נותן לאיש מנוחה . אז מה יעשה ?????? שלפחות יראה שהוא עושה משהו . פשוט עובד על האנשים בעיניים .. פשוט המחשבה שלו בזה שהוא גורם לפקקים ברחובות ומכניס סוסים . ומכוניות פרארי הוא עשה משהוא גדול פשוט אדם קטן וחשיבה מגבלת האיש חושב שהתושב בדלית אל כרמל טפש . פשוט נמאס מהגישה הגזענית ועתיקת הימים . ומי שאמר על האיש הזה שהוא זכזופרין פשוט ידע בדיוק מה הוא אומר .
דילאוי - 07/05/2014
14
זה לא עניין מי הצביע למי העניין לגלות את האמת של הבן אדם וזה עובד אני אומר לכם חברים זו רק ההתחלה הגרוע עוד בדרך ..משכורות לעובדים . תאגיד המים ועוד ועוד
מעניין - 08/05/2014
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות