x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
נופש בכנרת מת מהכשת נחש
21/06/2013 - כרמלנא

נופש בכנרת מת מהכשת נחש

 

הגבר הוכש בזמן שנפש בחוף חוקוק. חוף בכינרת (צילום ארכיון: משה אסרף) הגבר הוכש בזמן שנפש בחוף חוקוק. חוף בכינרת (צילום ארכיון: משה אסרף)

 

 

אסון בכינרת: הלילה (שישי) נקבע מותו של גבר בן 53 שהוכש על ידי נחש צפע בחוף החקלאות שליד חוף חוקוק. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה, אולם נאלץ לקבוע את מותו של האיש, תושב קיבוץ גינוסר הסמוך. ממידע ראשוני עולה כי האיש הגיע מוקדם יותר הערב יחד עם חבריו לנפוש בחוף הממוקם לא רחוק מהקיבוץ. לפתע, בעת שישב על הדשא הכיש אותו נחש הצפע בידו. חבריו ששהו עמו מיהרו להזעיק את כוחות הרפואה, אולם כשצוות הפרמדקים הגיע למקום האיש כבר היה ללא דופק וללא נשימה. מאוחר יותר כאמור, נאלצו לקבוע את מותו בשטח.

רק לפני יומיים נפגע ילד בן 14 באורח בינוני לאחר שהוכש על ידי נחש צפע ביישוב נריה שבמועצה אזורית מטה בנימין. הוא פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים שיבא בתל השומר שם טופל ומצבו יוצב.

באותו יום ממש, הובא גבר בן 28 מאחד הכפרים בגליל על ידי משפחתו למרכז הרפואי זיו בצפת במצב קשה לאחר שהוכש אף הוא על ידי נחש צפע. הוא טופל באמצעות נסיוב בחדר המיון, הורדם, הונשם והועבר בהמשך לטיפול במחלקה לטיפול נמרץ. אף שמרבית ההכשות בתקופה האחרונה נרשמו בצפון, גם במרכז הארץ אירע הכשה שנגרמה בפציעה. בתחילת החודש, הוכשה אישה בת 55 על ידי נחש ארסי לא ידוע במושב כפר ידידיה שבשרון. צוות מד"א פינה אותה לבית החולים לניאדו בנתניה לקבלת טיפול.

 


 
اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות