x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
כמה חם: הדוגמניות המפורסמות בבגדי ים
09/06/2013 - כרמלנא

הקיץ המתקרב באופן רשמי מייבש לנו לא רק את הגוף והראש, אלא לפעמים גם א התאים במוח. קצת קשה לקרוא ספרים של דוסטיובסקי או להמתקד בסדרות דוקו, כשהטמפרטורה בחוץ עולה. זה הזמן לזרוק עלל עצמיכן בגד ים, מגבת חוף, קרם שיזוף ולשרוץ על החול החם. כמובן שבשעות הלא מסוכנות. הלחות הגוברת, היא סיבה טובה לא להעמיס על ההגולשים שלנו כתבות עומק, אלא לפרגן בגלריות קלילות. הפעם בחרנו בדוגמניות העל הכי נחשבות אי פעם, שדגמנו בגדי ים.כמה חם.

 

בר רפאלי

בטח חלקכם הגדול, משמיע אנחת חוסר שביעות רצון, שדוגמנית העל שוב נדחפה לאייטם חו"ל. ואולי אתם צודקים, אך תמיד תזכרו שהיא אחת משלנו, למרות שברשימה הנכבדת נמצאות דוגמניות ותיקות ומצליחות יותר. בר המקסימה, הייתה הישראלית הראשונה שכיכבה על שער המגזין הנחשב ספורטס אילוסטרייטד. זה מקביל ליוקרה שנשיאים מקבלים, כאשר הם זוכים לשער של הטיים. מאז, הספיקה בר לדגמן על אינספור מגזינים בבגד ים זה או אחר ולהכנס בכבוד לרשימה.

 

 
 צילום: מתוך ספורטס אילוסטרייטד 
 

ביונסה

עוד לפני שנבחרה לדגמן השנה לליין בגדי הים של H&M, נהגה הדיוה לככב בקליפים רבים בביקיני צמוד, למרות שמידות גופה רחוקות מלהיות 60 90 60 ועל זה אנחנו מריעים לה. ברזומה שלה אפשר למצוא גם כן שער של ספורטס אילוסטרייטד ועמודים פנימיים שווים ביותר על חוף הים.

 

 
 צילום: ספורטס אילוסטרייטד 
 

קייט אפטון

הדוגמנית האמריקאית הצעירה, שהפכה לאחת הלוהטות בשנתיים האחרונות, כמעט ולא מדגמנת עם בגדים. זה תמיד הלבשה תחתונה או בגדי ים. אולי בגלל החזה הגדול והמרשים שלה או בגלל שהיא נוטפת סקס בכמויות. למגזין ספורטס אילוסטרייטד הצטלמה כמה פעמים ועיטרה שת השער השנתי פעמיים. כבוד.

 

 
 צילום: מגזין בגדי ים 
 

טיירה בנקס

בשנות האלפיים היא היתה אחת הדוגמניות השחורות הלוהטות ביותר שיש, עם גובה של יותר מ 1.80 ומבנה גוף חושני ויפה, שבלט באופן חיובי על רקע ההרואין שיק של קייט מוס. בין השאר הופיעה פעמיים בעמוד השער של גיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד, דווקא בגלל הגוף הלא רזה שלה.

 

 
 צילום: מתוך ספורטס אילוסטרייטד 
 

היידי קלום

הדוגמנית הגרמניה לא התביישה להראות את גופה גם אם מדובר בעירום, אחת כמה וכמה שזה רק ביקיני קטנטן. כמו רובן של הדוגמניות, גם היא התפרסמה בעקבות הופעתה בשער גיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד בשנת 1998. כך הפכה לדוגמנית הגרמנייה הראשונה שהופיעה בשער. היידי הופיעה פעמיים על השער הנכסף וסך הכל כ-8 פעמים במגזין.

 

 
 צילום: מגזין ספורטס אילוסטרייטד 

סנדי קרופורד

עוד דוגמנית על בשנות ה-90 עם גובה של ג'ירפה וגוף לא רזה אך חטוב. היא הצטלמה לאינספור מגזינים ומותגי בגדי ים בגלל המידות שלה ונבחרה על ידי המגזין פלייבוי למקום החמישי, ברשימת הנשים הסקסיות ביותר במאה ה-20.

 

 
 צילום: יחצ 
 

ברוקלין דקר

שחקנית אמריקנית שהחלה את דרכה כדוגמנית בגדי ים ויידועה במיוחד בשל הופעותיה בגיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד. היא זכתה גם לשער בשנת 2010.

 

 
 צילום: מגזין בגדי ים 
 

מולי סימס

דוגמנית ושחקנית אמריקנית, שגם כן התפרסמה בשל הופעותיה בגיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד. בגיליון לשנת 2006 של המגזין, היא ענדה תכשיט שערכו 30 מיליון דולר ונחשבה לדוגמנית הראשונה בהסטוריה, שעטתה על עצמה בגד ים יקר כזה.

 
 צילום: מתוך הקטלוג של ויקטוריה סיקרט 
 

מריסה מילר

הדוגמנית האמריקנית, פרסמה בעיקר הלבשה תחתונה ובגדי ים בגלל הנתונים הסקסיים שלה. התפרסמה כאשר כיכבה כמה פעמים על הספורטס אילוסטרייטד ובשנת 2008 זכתה לשער השנתי.

 

 
 צילום: ויקטוריהס סיקרט 
 

אל מקפירסון

דוגמנית ושחקנית אוסטרלית נחשבת מאד בשנות השמונים והתשעים. הופיעה חמש פעמים בשער המגזין "גיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד", יותר מכל דוגמנית אחרת מאז ומעולם. פרסמה עשרות מותגי בגדי ים בשל המידות המושלמות של גופה.

 

 
 צילום: מתוך ספורטס אילוסטרייטד 
 

כריסטי ברינקלי

דוגמנית אמריקנית, שהייתה נשואה לזמר האגדי בילי ג'ואל.  הופיעה שלוש פעמים רצופות בגיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד 1979, 1980 1981. מדובר בפעם הראשונה שדוגמנית הופיעה שלוש פעמים ברציפות בשער כתב העת. בנוסף, כיכבה לבדה בלוח השנה הראשון של הספורטס אילוסטרייטד. ב2005, ברינקלי הצטלמה לגיליון השנה הארבעים המיוחד של ספורטס אילוסטרייטד, בהשתתפות הדמויות הבולטות ביותר בהיסטוריה של המגזין.

 

 

 
 צילום: מתוך ספורטס אילוסטרייטד 
 

שריל טיגס

דוגמנית לוהטת בשנות השבעים, שהופיעה על שער הספורטס אילוסטרייטד 3 פעמים. פוסטר שלה בביקיני ורוד בשנת 1970 הפך לאייקון פופ נחשב בקרב בני נוער באותה שנה.

 

 
 צילום: מתוך ספורטס אילוסטרייטד 

 

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות