x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
בהצלחה לתמיר עבוד
05/06/2013 - כרמלנא

בהצלחה תמיר עבוד.
העמותה  לקידום דלית אל כרמל רואה בספורט ערך  עליון ונרתמת לתמוך בכל אשר תדרש.
תמיר עבוד הוא  בן דלית אל כרמל ואלוף הארץ בקטגוריה שלו במגוון רחב של תחרויות פנימיות.בשנה החולפת החל את מסעו  העולמי בסלובניה,שם זכה במקום ה 3 והמכובד כאלוף עולם-מר עולם. בימים הקרובים ימריא לתחרות  מר עולם באיטליה וייצג את דלית אל כרמל בכבוד(אינשאללה).
בתמונה נציג הצעירים של העמותה לקידום ד.א.כרמל I LOVE DALIAT EL CARMEL פאדי נאטור יחד עם רענן חסון שמתאמן מזה שנה במכון אצל תמיר יחד עם האלוף תמיר עבוד ורפיק חלבי המועמד לראשות המועצה.
תמיר עבוד זכה למלגה מהעמותה והנ"ל כאות הערכה על פועלו לקידום ערך הספורט ובשמירה על ערכים והכוונת הצעירים.
תמיר:"זה משמח מאוד לראות תמיכה כזאת בתחום הספורט מצד העמותה בראשות רפיק חלבי וכולי תקווה שזה יתחיל דרך חדשה  לעידוד הענף".
רפקי חלבי:"פעלתי ואפעל לקדם כל כשרון בתחומו הוא.I LOVE DALIAT EL CARMEL."
ב 24.5 נערכה המוחריאדה ע"ש מ ג'די חלבי כפרויקט של ח'לפה סאלח ח'לפה ובה נטלו חלק חברי העמותה  תחת הסיסמא הידועה- LOVE DALIAT EL CARMEL .האירוע ציין אבן דרך ראשונה בכרמל ובה רצו 100 משתתפים מרתון עממי להעלאת המודעות בכושר גופני.בשנה הבאה הדגש יהיה על המודעות למוגבלויות ולחולי סכרת לצד הריצה העממית.האירוע כלל הכנה הולמת לריצה ולאחריה ארוחת בוקר בריאותית של יוגורט ואום ח'ליפה פינקה במטעמים דלי שומן.

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
1
כל הכבוד לאבו יוסף רפיק איש עם הרבה נסיון חיים רק איתו אפשר להתחיל לחשוב על הכפר שלנו שיהיה נורמאלי ורק הוא יכול להוציא אותנו מהברוך של כרמל ואחרים
כריש - 08/06/2013
2
ואו מאיפה לך את כל הדאגה הפתאומית...רפיק הסיבה לכישלון הספורט בדליה הייתה צריך לדאוג להפועל דליה שנת 1992 כשעלו ליגה אתה שגרמת' לכישלון תשאלו את השחקנים והם יגידו לצערי עובדה קיימת אך אני מופתעת...
דלואניה ממשפחה קטנה - 17/06/2013
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות