x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
מוריניו עשוי להיות מפוטר מריאל כבר השבוע
19/05/2013 - כרמלנא

מוריניו עשוי להיות מפוטר מריאל כבר השבוע

לאחר ההפסד הדרמטי של ריאל מדריד בגמר גביע המלך ליריבה העירונית אתלטיקו, 2:1 בהארכה, הפסד שהותיר את הבלאנקוס ללא אף אחד משלושת התארים המרכזיים עליהם התחרו העונה, כמעט כולם בספרד כבר בטוחים שז'וזה מוריניו לא ימשיך לאמן את ריאל גם בעונה הבאה. אלא שיש גם כאלה שמשוכנעים שהוא לא ישרוד אפילו עד למשחק הבא.

ה"אל מונדו דפורטיבו" הקטאלני פירסם הבוקר (ראשון) על עמוד השער שלו כי האסיפה הכללית של הנהלת ריאל מדריד, שתתכנס מחר, עשויה להודיע על הפסקת עבודתו של "המיוחד" בברנבאו כבר בימים הקרובים. במקרה כזה, מי שיחליף אותו בתפקיד עד לסיום העונה יהיה אלברטו טוריל, המאמן המוערך של קבוצת המילואים, ריאל מדריד קאסטייה.
 

השאלה כרגע היא רק אם הוא יזכה לאמן עד סוף העונה או לא. מוריניו (צילום: רויטרס)

השאלה כרגע היא רק אם הוא יזכה לאמן עד סוף העונה או לא. מוריניו
 

מיד לאחר משחק הגמר דאג מוריניו להזכיר לעיתונאים שיש לו חוזה בריאל לשלוש השנים הבאות ולפחות מבחינתו הוא לא הולך לשום מקום. הוא הוסיף שעתידו יוכרע בקרוב.

גם בשאר העיתונים ברחבי ספרד משוכנעים שהפרידה בין מוריניו לריאל קרובה, אך מאמינים כי הוא יזכה לעמוד על הקווים בשני משחקי סיום העונה מול סוסיאדד ואוסאסונה ומיד לאחר מכן יעזוב את המועדון הלבן. על פי הדיווחים, בריאל בטוחים שלפחות מכיוונו של מוריניו לא צפויה התפטרות מפתיעה קודם לכן, אולם כאמור, ייתכן שמהלך שכזה יגיע דווקא מכיוון הקבוצה עצמה.

עוד אחד שייתכן וייצג את ריאל מדריד, בפעם האחרונה העונה ואולי אפילו בכלל, הוא כריסטיאנו רונאלדו. כזכור, הכוכב הפורטוגלי הורחק בדקה ה-115 של הגמר לאחר ששלח בעיטה לכיוון פניו של שחקן אתלטיקו, גאבי. ביום שלישי תתכנס ועדת המשמעת של ההתאחדות הספרדית והיא עשויה להרחיק את רונאלדו משני משחקים (ואולי יותר) בשל האדום הישיר, כך שהוא לא ישחק יותר העונה. בריאל מאוד לא אהבו את העובדה שמוריניו ורונאלדו ויתרו על טקס חלוקת המדליות לאחר ההפסד בגמר, בעיקר לאור העובדה שזה נערך, כמיטב המסורת, בנוכחות מלך ספרד. לא שקט בברנבאו.

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות